הסרת שיער בבטן – השיטות שעובדות

הסרת שיער בבטן – השיטות שעובדות

שיער מיותר מאזור הבטן עשוי להופיע בעקבות שינויים הורמונאליים או בשל סיבות גנטיות. כך או כך, מדובר בתופעה לא נעימה אשר גורמת לנשים רבות להסיר את השיער מאזור זה בשלל אמצעים מגוונים.

נשים רבות נתקלות בתופעת שיעור היתר בבטן. בין אם מדובר רק בשיער פלומתי באזור קו הטבור ובין אם מדובר באזורי שיער נרחבים, נשים מסוימות רואות בתופעה זו כתופעה מתסכלת אשר מונעת מהן אפילו ללבוש בגד ים או חולצות חשופות. החדשות הטובות הן, שכיום עולם האסתטיקה הוא עולם שופע בפתרונות יעילים ולכן, כל אחת אשר נתקלת בתופעה יכולה לבצע מספר טיפולים קצרים כדי להימנע ממנה לחלוטין.

איך מסירים שיער מהבטן?

קיימות כיום מבחר שיטות – ישנות לצד חדשות – אשר עשויות לתת מענה איכותי לתופעת צמיחת השיער בבטן. שיטות אלו הן למשל גילוח, שעווה, משחות להסרת שיער, הסרת שיער בלייזר או באמצעות שיטת האינפרא אדום. יש לציין כי שיטת הלייזר ושיטת האינפרא אדום החדשניות מבטיחות את הרחקת השיער למשך זמן ממושך ביותר ובכך, מונעות מהמטופלות את הצורך לחזור שוב ושוב על פעולת הסרת השיער.


כיום ישנן שיטות אשר יכולות לתת מענה לתופעת צמיחת השיער בבטן | Shandi-lee

מהי שיטת הסרת השיער בבטן המומלצת ביותר?

לשאלה זו לא קיימת תשובה חד משמעית. הדבר תלוי במצבה האישי של כל אחת, במאפייניה, בצרכים המדויקים שלה, בתקציב הטיפול ועוד. נשים מסוימות עשויות להעדיף למשל את שיטת השעווה המוכרת בעוד נשים אחרות יבחרו בטיפולי לייזר, כדי לא לחזור ו"להתעסק" תכופות בעניין. מה שכן ניתן לומר, הוא שיתרונן הגדול של שיטות הלייזר והאינפרא האדום הוא כאמור בכך שהן נותנות מענה ממושך, כלומר בטן חלקה משיער לאורך שנים ארוכות.

מי לא יכולה להסיר שיער בבטן?

הסרת שיער בלייזר אינה מומלצת לנערות מתחת לגיל 18, נשים בהיריון או נשים הנמצאות בשלב הורמונאלי כזה או אחר בחייהן. הסיבה לכך היא השינויים ההורמונאליים הרבים המאפיינים את תקופות הללו, הפוגעים מהאפקטיביות של טיפולי הסרת השיער השונים. בכל מקרה, כדאי להתייעץ עם גורמים מוסמכים כגון רופאי עור קודם תחילת הטיפול.