הסרת שיער ברגליים

הסרת שיער ברגליים

נראה כי אחד האזורים הפופולאריים ביותר להסרת שיער, הוא אזור הרגליים. רגליים חלקות ונקיות משיער, הן מאפיין אסתטי שכיח ונפוץ בקרב אוכלוסיית הנשים בארץ ובעולם.

צו האופנה של הרגליים החלקות

אם בראשית ההיסטוריה הסרת שיער גוף נבעה מסיבות דתיות או בריאותיות, הרי שכיום הסרת שיער בלייזר מהווה את אחד הסממנים הבולטים של התפתחות עולם האופנה והיופי. מזה שנים רבות, נשים בכל רחבי העולם נוהגות להסיר שיער מרגליהן כביטוי לטיפוח ולאסתטיקה. אומנם לא כל הנשים ממלאות אחר צו האופנה התובעני הזה, אולם ניתן לומר כי רובן המכריע של הנשים נוהג להסיר שיער מהרגליים באמצעים שונים ומגוונים, ביניהם באמצעים ביתיים כמו גם בעזרת מכוני אסתטיקה מתקדמים.

מנהגי הטיפוח של הנשים לאורך ההיסטוריה

עוד מתקופת העת העתיקה, נשים אימצו לעצמן מנהגי יופי וטיפוח יצירתיים וייחודיים. קיימות כיום עדויות רבות אודות נשים אשר נהגו למשל לקרצף את עורן בסוכר כדי לחדש את תאי העור ולהשיג מראה רענן ובריא, או אודות נשים אשר נהגו לרקוח משחות מצמחים ומפרחים להעשרת הלחות בעור. ניתן לומר שאצלנו, בעולם המערבי והמודרני, הסרת שיער ובפרט הסרת שיער מהרגליים, היא אחד מ"טקסי היופי" הבולטים והשכיחים ביותר.

השיטות להסרת שיער מהרגליים

השיטות המוכרות לאורך השנים להסרת שיער ברגליים וגם מאזורים אחרים בגוף, הן שיטות כמו גילוח, שעווה, שימוש בחוט למריטת השיער או שימוש במשחות שונות להסרת השיער. בין השיטות החדשניות יותר להסרת שיער ניתן למצוא בין השאר את שיטת הלייזר, האינפרא האדום והאפילציה. בעוד השיטות המסורתיות נותנות מענה קצר טווח (השערה צומחת שוב בתוך זמן קצר), הרי שהשיטות החדשניות נועדו לתת לנו פיתרון לטווח ארוך, כלומר להסיר את השיער לצמיתות או לכל הפחות להפחית את צפיפות השיער בכ – 90%. חשוב לציין כי על נשים אשר מעוניינות בפתרונות הסרת שיער ארוכי טווח, לפנות קוסמטיקאיות מורשות או לאנשי מקצוע מוסמכים אשר יבצעו עבורן את טיפולי הסרת השיער ברגליים באופן היעיל והבטוח ביותר.