הסרת שיער בחזה

הסרת שיער בחזה

גברים בעלי רגישות אסתטית גבוהה אשר מתמודדים עם שיער מיותר באזור החזה, בוחרים לטפל בתופעה על ידי הסרת השיער לצמיתות. הטיפול הטוב ביותר לכך, הוא לרוב טיפול הסרת שיער באמצעות מכשיר הלייזר המתקדם.

ההפרדה בין טיפולי הסרת שיער לגברים ולנשים הולכת ומטשטשת. מכוני לייזר רבים בארץ מדווחים על אחוזים גבוהים ביותר של מטופלים גברים ובמקביל, צוותי הטיפול במכונים השונים יודעים לתת מענה מקצועי ויעיל באופן ייעודי עבור גברים. המודעות האסתטית ההולכת וגוברת של הגברים, מביאה לכך שגברים רבים אשר סובלים משיער מיותר, בוחרים להסיר שיער מהחזה. בכך, הם מצליחים לשפר את חזותם החיצונית, את הרגשתם ואת ביטחונם העצמי.

יתרונות הסרת השיער בלייזר

עבור אותם הגברים המעוניינים בפתרונות אסתטיים לשיעור יתר, קיימים מספר פתרונות להסרת שיער. פתרונות כמו גילוח או שעווה עשויים להיות רלוונטיים, אולם אלו נותנים מענה קצר בלבד. כדי לטפל בשיעור היתר באופן יעיל וממושך, רבים מהם בוחרים להסיר שיער בלייזר, אשר מבטיח הפחתה משמעותית בצמיחת השיער, דילול צפיפות השיער ואף מניעה מוחלטת של צמיחתו המחודשת. מלבד יתרונות משמעותיים אלו, יש לציין כי טיפול הלייזר אינו מלווה בתופעות לוואי חמורות ואף אינו כואב.


לתוצאות מקסימליות יש צורך במספר טיפולי לייזר | craigCloutier

עלויות הטיפולים

כדי להגיע לתוצאות מקסימאליות יש צורך בסדרת טיפולי לייזר (כ – 10 טיפולים בממוצע) כאשר משך זמן הטיפול ייקבע על פי מאפייניו האישיים של כל מטופל. ניתן לומר בכלליות כי עלות הטיפול הממוצעת של הסרת השיער מהחזה, היא בין 3,000-4,500 ₪. מכונים מסוימים אף יציעו למטופלים חבילות הכוללות הסרת שיער מהחזה ומאזורי גוף נוספים הדורשים טיפול ובכך ימקסמו את כדאיות ההצעה.

איך בוחרים מרפאת לייזר?

אומנם היצע מרפאות הלייזר בישראל הוא גדול, אבל חשוב מאוד לבחור בקפידה את המרפאה המתאימה לכם. כיום, יכולים לבצע טיפולי לייזר רק אנשי מקצוע מורשים אשר הוסמכו לכך. לכן, קודם התחלת תהליך הסרת השיער בלייזר, בצעו סקר שוק, אספו המלצות ממטופלים, קבעו פגישות ייעוץ עם המרפאות הנבחרות ורק לאחר מכן, בחרו את המרפאה הנכונה לכם ביותר.