הסרת שיער מהכתפיים

הסרת שיער מהכתפיים

כדאי להוריד שיער מהכתפיים? כמה זה עולה? אומנם שיטות חדשניות ומתקדמות להסרת שיער מציפות את השוק ומבטיחות הסרת שיער לצמיתות מאזורים רבים בגוף, אבל הסרת שיער בכתפיים נחשבת למורכבת במידה מסוימת, לפחות על פי חלק מדעות המומחים.

נתח רחב מאוכלוסיית הגברים סובל מצמיחה מוגברת של שיער באזור הכתפיים. לרוב, לא תהיה זו תופעה נקודתית אלא התרחבות של שיעור יתר במקומות נוספים בגוף כמו אזור החזה, הגב ועוד. עבור גברים אלו, מוצעים כיום פתרונות יעילים למדי כמו הפיתרון ארוך הטווח אותו מציע מכשיר הלייזר. על פי כמה מאנשי המקצוע העוסקים בתחום, הסרת שיער בלייזר מאזור הכתפיים עשויה להיות בעייתית. בעיתיות זו נעוצה במקורה בסיבות הורמונאליות אשר מאפיינות את אזור הכתפיים בקרב גברים. אסכולה זו ממשיכה וטוענת כי הסרת שיער בכתפיים אף עשויה להביא להחמרה במצב צפיפות השיער ולא להיפך. חשוב לומר כי מן הצד השני, טיפולי הסרת שיער מאזור הכתפיים נחשבים לטיפולים פופולאריים ביותר וכי יתר הדעות הרווחות לא מצביעות על כל בעיה בטיפול זה.


טיפול הסרת השיער בלייזר מהכתפיים אורך כמספר דקות בודדות | rickyqi

הסרת שיער בכתפיים בלייזר

טיפול הסרת השיער בלייזר מאזור הכתפיים נמשך בממוצע כמה דקות בודדות. משך הזמן המדויק ומספר הטיפולים הנדרש ייקבעו בהתאם לנתונים האישיים של כל מטופל – צבע עורו, שיערו ועוד. מהלך טיפול הלייזר לא אמור לכאוב כלל ולאחריו, תופעות הלוואי הן מעטות. ההמלצה הגורפת היא להימנע ככל האפשר מחשיפת העור לשמש בטווח של כמה שבועות לפני כל טיפול. זאת, היות וקרן האור הפועלת ממכשיר הלייזר ומשמידה את השיער, מתקשה לאתר את זקיק השערה המופיע על גבי עור כהה. בנוסף, יש להימנע מהסרת שיער מאזור זה באמצעים אחרים לפני טיפול הלייזר ובכל מקרה – יש לבצע סקר שוק קודם ההחלטה על בחירת המטפל וזאת כדי לוודא שהמטפל הנבחר על ידכם הוא אכן הטוב ביותר מבחינת איכות הטיפול והמכשור.

מהי עלות הסרת שיער בלייזר מהכתפיים?

העלות הממוצעת נעה בין 500-2000 ₪. גובה המחיר נקבע לרוב על פי ניסיון המרכז המטפל, מיומנויות הצוות, רמת המכשור במקום, היקף הטיפולים הנדרש ועוד. כדאי לציין שהתחרות בין מכוני הלייזר השונים ברחבי הארץ היא תחרות עזה למדי ולכן, יש בהחלט מקום להתמקח על מחירי הטיפולים.