הסרת שיער בצוואר

הסרת שיער בצוואר

אחד האזורים הנפוצים ביותר להסרת שיער אצל הגברים, הוא אזור הצוואר. לרוב, אותם הגברים סובלים מצמיחת שיער מיותר גם באזור העורף והכתפיים ולכן, מכוני לייזר רבים מציעים חבילות טיפול משולבות אשר נותנות מענה יעיל ואיכותי לתופעת שיעור היתר באזורים אלו.

על הצורך בהסרת השיער מהצוואר

עולם האסתטיקה הוא עולם עשיר ומתקדם אשר מציע מגוון יעיל של פתרונות לשיעור יתר. אחד הפתרונות אותם מציעים מרכזי האסתטיקה המובילים, הוא טיפול הסרת שיער לגברים הסובלים משיער יתר בצוואר. תופעה זו, עלולה לגרום לסובלים ממנה לתחושות אי נוחות, תסכול ואף מבוכה, במיוחד לאור העובדה כי אזור הצוואר הוא אזור חשוף בכל ימות השנה. בין שלל אמצעי הסרת השיער הביתיים כמו גם המקצועיים, מכשיר הלייזר הוא זה אשר מעניק למטופלים פיתרון ממוקד ומוצלח לאורך זמן.


אחד האזורים הנפוצים ביותר להסרת שיער אצל הגברים הוא אזור הצוואר | craigCloutier

מה חשוב לדעת לפני טיפול הלייזר?

בחירת המרפאה

טיפולי הסרת שיער הם הליך מקצועי אשר דורש ידע, ניסיון ומומחיות מצד המטפלים. לכן, בחרו את המרפאה הטובה ביותר במסגרת התקציב שלכם: וודאו כי המטפל מחזיק בתעודת הסמכה רלוונטית, כי הציוד במרפאה אכן מתקדם ותקני, כי למטפל יש ניסיון מתאים ועוד.

חבילות הסרת שיער

מרפאות רבות יציעו לכם חבילות משולבות אשר כוללות הסרת שיער בכמה אזורים נדרשים. זו יכולה להיות בהחלט הזדמנות טובה עבורכם לטיפול כולל ונרחב, לכן שאלו את המרפאה מהי החבילה האטרקטיבית והרלוונטית שזו יכולה להציע לכם.

לפני הטיפול

חשוב כי תימנעו מחשיפת אזור הצוואר לשמש כ – 6 שבועות לפני הטיפול וגם בין הטיפולים. יכולת מכשיר הלייזר להסיר בהצלחה שיער על גבי עור כהה היא יעילה פחות.

במהלך הטיפול

הגיעו לטיפול כאשר עורכם נקי מקרמים או מתכשירים קוסמטיים שונים. כמו כן, הימנעו מהסרת שיער באזור הצוואר באמצעים אחרים כמו למשל שעווה.

לאחר הטיפול

תופעות לוואי כמו אדמומיות או נפיחות אזורית הן תופעות לוואי שכיחות וזמניות לאחר טיפול הלייזר, בהן תוכלו לטפל באמצעות משחות מרגיעות (אלוורה). בכל מקרה שבו אתם חשים כי סממני הטיפול חורגים מגדר הסביר, פנו לייעוץ רופא עור.