הסרת שיער בידיים

הסרת שיער בידיים

נשים כגברים בכל רחבי העולם מעוניינים להסיר שיער מיותר מאזור הידיים. בעוד השיטות המסורתיות להסרת שיער כמו גילוח או שעווה מעניקות לאלו מענה קצר יחסית, שיטות מתקדמות וחדשניות יותר כגון שיטת הלייזר או האינפרא אדום, נותנות למטופלים מענה יעיל, בטוח וארוך טווח.

הסיבות להסרת שיער בידיים

הסיבה העיקרית להסרת שיער בלייזר מהידיים קשורה בתופעת שיעור יתר, אולם גם אנשים שלא סובלים מכך מבקשים להוריד שיער מהידיים כדי להשיג מראה חלק ואסתטי. אנשים רבים נוטים להרגיש טוב יותר עם עצמם במצב בו גופם חלק משיער ולכן, הסרת שיער באזור הידיים כמו בשאר אזורי הגוף, היא כה שכיחה ופופולארית.

הסרת שיער מהידיים באמצעים ביתיים

גילוח: גילוח הוא אכן אמצעי קל ומהיר להסרת שיער. אולם, צמיחתו המחודשת של השיער לאחר פעולת הגילוח היא מהירה מאוד ולעיתים אף מוגברת ביחס למצב השיער ההתחלתי. בנוסף, גילוח עצמאי עשוי להיות בעייתי במקצת במידה ואנחנו מבצעים אותו לעצמנו (אנשים עם נטיית יד מסוימת, כלומר ימנים או שמאליים, עלולים להיתקל בקושי פיסי בביצוע הפעולה, לגרום לעצמם חתכים ועוד).

שעווה: שיטת השעווה לעומת הגילוח, נחשבת לשיטה יעילה יותר להסרת שיער מהידיים. אומנם מדובר בפעולה כואבתבמקצת (מידת הכאב היא אישית לכל אחד), אולם זו אמורה לתת לנו מענה ארוך יותר מהסרת שיער בגילוח. רצוי כי את טיפול השעווה תבצע קוסמטיקאית מוסמכת המכירה את סוגי השעוות ומנוסה בפעולת המריטה.

הסרת שיער מהידיים לצמיתות

השיטות המתקדמות הקיימות כיום להסרת שיער, הן שיטות כמו הלייזר והאינפרא האדום. שיטות אלה, המיושמות על ידי אנשי מקצוע מורשים, נועדו לתת לנו מענה להסרת שיער לצמיתות – בין אם בכל אזורי צמיחת השיער ובין אם בחלקם:

לייזר: מכשיר הלייזר מפיק קרן אור אשר מחממת ומשמידה את זקיק השערה. שיטה זו דורשת מהמטופל לקיים סדרת טיפולים (3-5 טיפולים הנפרשים על גבי 6-8 שבועות). השיטה אינה מלווה כמעט בכאב או בתופעות לוואי ומתאימה לרוב לבעלי שיער כהה ועור בהיר.

אינפרא אדום: שיטה זו דומה לשיטת הלייזר, בעוד ההבדל העיקרי ביניהן הוא שמכשיר האינפרא אדום משתמש במספר אורכי גל ולא באחד. לכן, שיטה זו מתאימה גם לבעלי העור הכהה.