הסרת שיער בלייזר לגברים

הסרת שיער בלייזר לגברים

גברים רבים בארץ ובעולם בוחרים בשיטת הלייזר כשיטה בטוחה ואפקטיבית לדילול שיער הגוף או להרחקת השיער לצמיתות. אחוז ניכר מאוכלוסיית הגברים מוצא בטכניקת הלייזר כטכניקה הפופולארית ביותר להסרת השיער לצרכים אסתטיים שונים.

אכן, הרצון להסיר שיער לצמיתות או לכל הפחות, לדלל את שיער הגוף הקיים, לא שמור לנשים בלבד. התפתחות הטכנולוגיה יחד עם עליית המודעות האסתטית בקרב הגברים, מביאים לכך שאחוז לא מבוטל של גברים בוחר לעבור טיפולי הסרת שיער בלייזר. תהליך הטיפול בגברים אינו שונה מתהליך הטיפול בנשים – ממכשיר הלייזר מופקת קרן אור אשר מחממת את זקיקי השיער באזור הגוף הרצוי ומשמידה אותם באופן יעיל ומיידי.

יתרונות הסרת השיער בלייזר לגברים

נהוג לקבל כעובדה את פעולת הגילוח היומיומית של הגברים. אולם, הגילוח היומי מתאים בעיקר לאזור הפנים בעוד גברים רבים חווים את תופעת שיעור היתר באזורים אחרים בגוף כגון הרגליים, הידיים, הכתפיים, הגב או החזה. בנוסף, אחוז מסוים מאוכלוסיית הגברים בוחר לבצע טיפולי לייזר גם באזור הפנים – למשל מאזורים אשר אינם מתאימים לגילוח כמו אזור האף, המצח ועוד. הסרת שיער בלייזר מאזורים אלו, עשויה לדלל באופן משמעותי את השיער הקיים או להסירו לצמיתות. בכך, מסייעת שיטת הלייזר המתקדמת לגברים להשיג מראה חלק ואסתטי.


כיום גם גברים מורידים שיער מיותר בלייזר | rogerimp

מהו היקף טיפולי הלייזר הנדרש לגברים?

היקף הטיפולים המדויק ייקבע על פי המטופל הספציפי בזמן אמת. ההערכה היא כי כל מטופל יזדקק לכ – 3-7 טיפולים במרווחי זמן של 4-8 שבועות בין כל טיפול. הדבר תלוי בצבע העור של המטופל, בצבע שיערו, בצפיפות השיער, בתגובת העור לטיפולים ובאזורי הגוף הרצויים לטיפול. מעניין לדעת כי ישנם אזורים בגוף, כמו הכתפיים, עבורם יידרשו רק כמה דקות בודדות כדי לבצע את טיפול הלייזר (כ – 10 דקות בלבד).

תופעות לוואי לאחר הסרת שיער בלייזר

טיפולי הסרת שיער בלייזר מלווים לרוב בתופעות לוואי קלות בלבד. גירוי, אדמומיות או נפיחות בדרגות קלות עשויות לאפיין את הטיפולים אולם באלו, ניתן לטפל ביעילות ובהצלחה באמצעות קירור האזור או באמצעות משחות מרגיעות.