מי מוסמך לבצע הסרת שיער בלייזר?

מי מוסמך לבצע הסרת שיער בלייזר?

התשובה: רק אחיות או רופאים שעברו הסמכה ייעודית לשימוש במכשיר הלייזר רשאים לבצע טיפולים להסרת שיער באמצעותו.

אחד מעמודי התווך של עולמות היופי, הטיפוח והאופנה, הוא לא רק הרצון לגוף חלק ונקי משיער, אלא גם הצורך בפתרונות מהירים ויעילים שיאפשרו זאת. לצד הסרת שיער באמצעות גילוח, שעווה או מכשירים ביתיים, קיימת אפשרות יעילה ובטוחה להסרת שיער לצמיתות והיא, הסרת שיער באמצעות מכשיר הלייזר. הסרת שיער בלייזר מבטיחה לנו תהליך טיפולי יעיל ולא כואב, ותוצאות מקסימאליות לאורך זמן.

מי יכול לבצע את טיפול הסרת שיער בלייזר על הצד הטוב ביותר?

כאמור, רק אחיות או רופאים שהוסמכו באופן ממוקד לביצוע טיפולי לייזר רשאים לטפל בכם. יותר ויותר אנשי צוות רפואיים אשר זיהו את הצורך העצום בטיפולי הסרת שיער, כמו גם את יתרונותיו הרבים של מכשיר הלייזר, מציעים לנו כיום מגוון טיפולים מתקדמים ומובילים באמצעות מרכזי טיפול אסתטיים. בנוסף, מכוני יופי רבים ברחבי הארץ משתפים פעולה עם אנשי הצוות הרפואי המוסמך ובכך, מבטיחים לנו טיפול מקצועי, יעיל ובטוח.

איך בוחרים מטפלים להסרת שיער בלייזר?

  • הקפידו לוודא שהצוות שאמור לטפל בכם אכן עבר את ההכשרות הרפואיות המתאימות.
  • בצעו מחקר שוק ואספו המלצות ממכרים או מאנשים שהתנסו בטיפולי הסרת שיער בלייזר.
  • בקרו במקום וודאו שאכן נמצאים בו הציוד והמכשור המתאימים.
  • לאחר שסימנתם מספר מקומות מוסמכים, השוו בין עלויות הטיפולים ובחרו את עלות הטיפול שמתאימה לתקציב שלכם. בין מכוני היופי והמרכזים הרפואיים קיימת תחרות רבה ולכן, השוואת המחירים עשויה להוזיל לכם את התהליך באופן משמעותי.
  • לפני הטיפול, במהלכו וגם לאחריו, אל תחששו לשאול את כל השאלות שעולות בכם ולקבל עליהן תשובות מספקות ומקצועיות.

מהם הסיכונים בבחירת מטפלים לא מוסמכים?

הצורך הבסיסי שהביא אתכם תחילה לבצע את טיפולי הסרת השיער בלייזר, הוא צורך אסתטי ופיסי. לכן, יהיה זה מאוד לא רצוי להסתכן בהחמרת המצב על ידי הסרת שיער באמצעות מטפלים לא מקצועיים. הסיכונים הכרוכים בטיפול לא תקין עשויים להיות בהחלט לא נעימים ואף מסוכנים כמו צריבת העור, גרימת כתמי עור, פציעת העור, התפתחות זיהומים ואף גרימת צלקות קבועות.