קרם להסרת שיער לאחר טיפול בלייזר

קרם להסרת שיער לאחר טיפול בלייזר

למרות התוצאות המהירות יחסית שמובטחות לנו לאחר כמה טיפולי הסרת שיער בלייזר, נראה שחלקנו לא יכולים או לא רוצים לחכות. רוצים לדעת את הסיבה? המשיכו לקרוא.

הסיבה נעוצה בכך שלמרות שטיפול הלייזר הוא טיפול יעיל למדי ולמרות שצמיחת השיער במהלך הטיפול היא איטית, עדיין יידרשו מספר טיפולים להסרת השיער באופן מלא. לכן, אנשים מסוימים בוחרים להסיר שיער בין הטיפולים בשלל אמצעים וביניהם, באמצעות קרם להסרת שיער.

טיפים להסרת שיער בקרם לאחר טיפול לייזר

אם אתם בוחרים להסיר שיער בין טיפולי הלייזר באמצעות קרם להסרת שיער, הנה כמה טיפים שיעזרו לכם למזער נזקים ולמקסם תוצאות:

  • רצוי מאוד שתמתינו לפחות 4 ימים מתום הטיפול בלייזר ועד להסרת השיער בקרם. יכול מאוד להיות שהאזור שטופל בלייזר יהיה מגורה ואולי אף אדום או נפוח ולכן, כדאי לאפשר לעור להירגע ולהחלים.
  • בחרו בקרם להסרת שיער המיועד לעור רגיש. גם אם עור הגוף שלכם לא רגיש באופן מיוחד בדרך כלל, לאחר טיפול הלייזר הוא עשוי בהחלט להיות כזה. קרם עדין להסרת שיער יכול להפחית את תחושת אי הנוחות הטבעית שתרגישו בזמן השימוש בו (עקצוץ, צריבה או גרד).
  • בדקו את העור שלכם עוד קודם השימוש בתכשיר: האם הוא אדום או נפוח? האם אתם מבחינים בשלפוחיות או אפילו בגירויים קלים? אם עניתם נכון לאחת השאלות, חכו לפחות עוד יום אחד לפני הסרת שיער באמצעות הקרם.
  • לפני מריחת הקרם על האזורים מהם אתם רוצים להסיר שיער, נסו את התכשיר על אזור מצומצם. מרחו את הקרם והמתינו מספר דקות – אם אתם מרגישים כאב או כל תחושה לא נוחה אחרת, הסירו מייד את הקרם והמתינו לפחות עוד יום אחד לפני השימוש חוזר.
  • לאחר הסרת השיער בקרם מרחו על העור משחה מרגיעה ומרפאת, כמו אלוורה.
  • הימנעו מהסרת שיער באמצעות קרם או בכל אמצעי אחר (גילוח או שעווה) כיומיים – שלושה לפני טיפול הלייזר הבא. במידה ותופיע על עורכם אדמומיות או נפיחות בעקבות שימוש בתכשירים להסרת השיער, לא תוכלו לבצע את הטיפול בלייזר.