הסרת שיער בגב

הסרת שיער בגב

הסרת שיער מאזור הגב מתבצעת כיום גם בקרב נשים וגם בקרב גברים, אשר סובלים משיעור יתר באזור זה. באמצעות שיטות מתקדמות וחדשניות להסרת שיער, יכולים המטופלים ליהנות מתוצאות מקסימאליות בזמן יחסית קצר.

הסיבות להסרת שיער בגב

אומנם התפיסה הכללית הרווחת היא שהסרת שיער מתבצעת במקומות חשופים ושגרתיים כמו רגליים, ידיים או פנים, אולם בשנים האחרונות אזור הגב הוא בהחלט אזור נפוץ ביותר להסרת שיער. באופן טבעי, שיעור יתר הוא שגורם לאנשים רבים לרצות להסיר שיער מהגב. אם מדובר בנשים, הרי ששיער מרובה בגב עשוי להפריע להן ללבוש למשל שמלות חשופות או אפילו גופיות וכמובן, התופעה עשויה להציק במיוחד בחודשי הקיץ. גם לגברים רבים עשויה להפריע צמיחת השיער בגב. לרוב, יהיו אלו גברים בעלי אחוזי שיער גבוהים בכל אזורי הגוף.


אזור הגב דורש הסרת שיער שיטתית וגם מקצועית יותר | Abdullah AL-Naser

נותנים רוח גבית – מהן השיטות להסרת שיער בגב?

השיטות המודרניות להסרת שיער הן אלו שיתאימו לרוב להסרת השיער באזור זה. שלא כמו רגליים או גבות, אזורים מהם ניתן להסיר שיער באמצעים כמו שעווה, חוט או גילוח, הרי שאזור הגב דורש הסרת שיער שיטתית וגם מקצועית יותר. הסיבה הראשונית לכך קשורה בקושי הפיסי בטיפול עצמי באזור הגב. סיבה נוספת היא המענה קצר הטווח שמעניקה שיטת הסרת השיער "הביתית". גם במידה ובדרך יצירתית במיוחד נצליח להסיר שיער מהאזור, הרי שעדיין לא השגנו פיתרון ארוך טווח ולכן, ניאלץ לחוות שוב ושוב את פעולת הסרת השיער. השיטות המומלצות ביותר להסרת שיער מהגב יהיו כאמור השיטות המתקדמות כמו הסרת שיער בלייזר, IPL או SHR. שיטות אלו עשויות להפחית באופן משמעותי את צמיחת השיער ואף להסירו לצמיתות.

מהן עלויות טיפולי הסרת שיער בגב?

מחירם של טיפולי הסרת שיער באמצעות אחת מהשיטות המתקדמות כמו לייזר, אינפרא אדום ועוד ינועו בין 3,000-4500 ₪. לרוב, מכונים מקצועיים ברחבי הארץ יציעו לנו חבילה הכוללת גם הסרת שיער באזורי הכתפיים והעורף.