הסרת שיער בלייזר במחיר זול

הסרת שיער בלייזר במחיר זול

ראשית חשוב לכל מי שמעוניין לעבור הסרת שיער בלייזר לדעת, כי טיפולי הלייזר אינם זולים. טיפולים איכותיים ומתקדמים על ידי אנשי מקצוע מומחים ומנוסים עשויים להגיע לכמה אלפי שקלים ואפילו לעשרות אלפי שקלים. אולם, התחרות העזה בין מכוני הלייזר מאפשרת לנו בהחלט ליהנות ממבצעים, הנחות והטבות אטרקטיביות.

מחירים זולים – לא על חשבון איכות

הסרת שיער בלייזר היא תהליך רפואי לכל דבר אשר חייב להתבצע על ידי אנשי מקצוע מתאימים ומוסמכים. מי שיבחר לקיים את טיפולי הלייזר באמצעות מכונים חובבניים וזולים במיוחד, יסתכן בהופעת תופעות לוואי חמורות ואף בלתי הפיכות, בנזק בריאותי וכמובן, בתוצאות לא איכותיות ולא אפקטיביות. לכן, מומלץ תמיד לאתר את מכוני הלייזר המוכרים והמקצועיים ומתוכם, לבחור את הצעת המחיר הטובה ביותר.

כיצד נקבעים מחירי הטיפולים?

גובה סכום הטיפולים נקבע לרוב על פי מספר מאפיינים וביניהם:

היקף אזור הטיפול

ככל שהאזור עבורו נדרש הטיפול גדול יותר, כך עלות הטיפול תהיה גבוהה יותר וזאת בשל היקף השימוש במכשיר הלייזר. הסרת שיער בקו הביקיני לא תהיה כמובן באותה העלות של הסרת השיער משתי הרגליים או מכל אזור הגב.


טיפולי הסרת שיער אינם זולים אך תוכלו להנות מהנחות ומבצעים אצל המכונים השונים | Mitya Kuznetsov

סוג השיער ומאפיינים אישיים

מכונים מסוימים ברחבי הארץ מבקשים מחירים גבוהים יותר עבור סוגי שיער מאתגרים יותר לטיפול, המאפיינים למשל בעלי עור ושיער בהירים או עור ושיער כהים.

סוג מכשיר הלייזר

מכונים מסוימים עשויים לדרוש מחיר גבוה יותר גם עבור השימוש במכשירי לייזר מתקדמים וחדשים.

מספר הטיפולים

בעוד במכונים אחדים תשלמו עבור כל טיפול באופן נפרד, במכונים אחרים תוכלו לסכם תשלום כולל עבור כל התהליך כשמספר הטיפולים במסגרתו לא יהיה מוגבל וייקבע רק לפי תוצאותיו. לרוב, המודל האחרון הוא המשתלם ביותר עבור המטופלים.

ותק, ניסיון ומומחיות המכון

לעיתים המכונים המוכרים והמובילים יבקשו מחירים גבוהים בשל איכות הציוד והטיפול ולעיתים, דווקא בשל חוזקם הכלכלי הם יוכלו להציע מבצעים והנחות אטרקטיביות.

טיפים להוזלת טיפולי הלייזר

כדי להשיג את הצעת המחיר הטובה ביותר, דאגו לעקוב אחר הנחות והטבות תקופתיות, חפשו מבצעים (למשל, הסרת שיער מאזור הרגליים במחיר מלא וקבלת אחוזי הנחה להסרת שיער באזור המפשעה) וזכרו – ממחירים זולים באופן חריג כדאי דווקא להיזהר.