הסרת שיער מהאוזניים

הסרת שיער מהאוזניים

לא, לא מדובר באנקדוטה. צמיחת שיער באזור האוזניים עשויה להוות גורם מפריע ביותר מבחינה אסתטית לאנשים רבים בקרב האוכלוסייה. אולם כיום, קיימים פתרונות יעילים ומתקדמים לטיפול בתופעה.

אנשים רבים בקרב האוכלוסייה (ובעיקר גברים, אולם לא רק) מתמודדים עם תופעת צמיחה מוגברת של שיער באזורי גוף שונים וביניהם, באזור באוזניים. אם עקב שינויים הורמונאליים המתרחשים לרוב בסביבות גיל 40 ואם בשל שיעור יתר הנובע במקורו מגנטיקה, גברים רבים עשויים לחוש אי נוחות בשל הופעת השיער באזור האוזניים ולחפש פתרונות יעילים לטיפול בכך.

מהן השיטות להסרת שיער באוזניים?

להסרת שיער באופן כללי קיימות שיטות מסורתיות כמו גילוח, שעווה או שימוש בחוט, לצד שיטות חדשניות כמו לייזר, אינפרא אדום ועוד. השיטות הרווחות אשר יתאימו להסרת שיער מאזור האוזניים הן אותן השיטות החדשניות המעניקות למטופלים מענה ארוך טווח, כלומר אזור נקי משיער לאורך זמן. אלו הן שיטות כמו שיטת הלייזר. הסרת שיער באוזניים באמצעות לייזר, מתבצעת כיום באזור תנוך האוזן והאפרכסת החיצונית. טיפול בלייזר באזור זה צפוי להימשך כדקות בודדות בכל מפגש טיפולי (תידרש ככל הנראה סדרת טיפולים כדי להגיע לתוצאות מרביות), בעוד הטיפול אינו מלווה בתופעות לוואי חמורות ואפילו, אמור שלא לכאוב כלל.


להתמודד עם צמיחה מוגברת של שיער באיזור האוזניים | tommerton2010

למה אפשר לצפות לאחר הסרת השיער בלייזר?

שיטת הלייזר אמורה להפחית כ – 90% מאחוזי צמיחת השיער. באזורים מסוימים, עשוי הטיפול למנוע לתמיד את צמיחת השיער המחודשת. אי הופעתן של תופעות הלוואי, בשילוב תוצאות מקסימאליות, שמורות לרוב לטיפולים אשר מתבצעים במכוני לייזר מקצועיים ומוכרים. כיום, כל מטפל בלייזר מחויב לעבור הסמכה ייעודית אשר תאפשר לו לטפל במכשירי הלייזר באופן מקצועי ובטוח. קודם תחילת טיפול הלייזר, רצוי מאוד כי כל אחד יוודא שהמטפל בו הוא בחר אכן מוסמך לכך.