הסרת שיער בכל הגוף

הסרת שיער בכל הגוף

אחד הטרנדים הבולטים של המאה ה – 21 הוא הסרת שיער בכל הגוף. נשים וגברים בכל רחבי העולם רואים בגופם החלק כסימן אסתטי ליופי, בריאות וטיפוח ובוחרים לשם כך בשיטת הלייזר.

יופי פונקציונאלי

הסיבות בגללן בוחרים אנשים להסיר שיער מכל הגוף הן רבות מגוונות. עבור אנשים מסוימים הסובלים מתופעת שיעור יתר משמעותית באזורי גוף נרחבים, מדובר בפיתרון אסתטי חשוב ואף הכרחי לטעמם. עבור אחרים, מדובר בטרנד שמקורו באסתטיקה טהורה וברצון להיראות – ולהרגיש טוב יותר. גם אנשים המבצעים טיפולי הסרת שיער נקודתיים עשויים להרחיב באותה ההזדמנות את הטיפול ולהסיר שיער מכל הגוף כהמשך ישיר של התהליך. בנוסף, קיימים מטופלים שמעוניינים למצוא פיתרון פונקציונאלי שימנע מהם לחזור על פעולת הסרת השיער שוב ושוב. כך או כך, מדובר בהחלט במגמה "חמה" אשר מקבלת גיבוי מקצועי ממכוני הסרת השיער המקצועיים בארץ ובעולם.

כיצד מתבצעת הסרת שיער מכל הגוף?

בדומה להסרת שיער מאזורי גוף ספציפיים, טיפול הסרת שיער בכל הגוף מתמקד באזורים נקודתיים, כאשר כבר לאחר כ – 12 טיפולים יוכלו רוב המטופלים להיווכח בתוצאות הטיפול. בניית תכנית הטיפולים הייעודית תותאם באופן אישי לכל מטופל, כמו גם המכשיר היעיל ביותר עבור כל אחד – קיימים כיום מכשירים מותאמים במיוחד לבעלי שיער בהיר או כהה, וכן מכשירים אשר נועדו לטפל בשיער צפוף, שיער דליל וכו'.

מתי כדאי להתחיל את הטיפול?

את תחילת ההליך הטיפולי רצוי לבצע במהלך עונת החורף. אי חשיפתו של העור לאור השמש, עשוי לתרום רבות ליעילות הטיפול ולהצלחתו – שיזוף העור לפני או במהלך טיפולי הלייזר עלול לגרום לכוויות בעור ואף לצלקות. בכל מקרה ובכל עונת השנה, רצוי להימנע ככל האפשר משיזוף העור ולהימנע מהסרת שיער באמצעים אחרים כמו שעווה או חוט כמה שבועות לפני תחילת הטיפול.