הסרת שיער בלייזר לנשים

הסרת שיער בלייזר לנשים

נשים רבות ברחבי הארץ והעולם מחפשות בכל עת פתרונות יעילים וממושכים להסרת שיער. פיתרון אחד מוצלח שכזה, הוא הסרת שיער באמצעות מכשירי הלייזר החדשניים אשר מעניקים למטופלות עור חלק משיער לאורך זמן.

אין ספק שעולם היופי והטיפוח של המאה ה – 21 יוצר תכתיבי אופנה רבים ומגוונים אשר משפיעים במידה רבה על כולנו. אחד מהם, הוא השגת עור חלק ונקי משערות. עור חלק שכזה גורם לנו, הנשים, לא אחת לתחושה בריאה ורעננה ולכן, נשים רבות מחפשות פתרונות אסתטיים יעילים להסרת שיער לצמיתות. עבורן, מכשירי הלייזר החדשניים הם בהחלט פיתרון מצוין לכך. באמצעות מרכזי היופי והבריאות אשר מספקים את שירותי הסרת השיער בלייזר, יכולות נשים ברחבי הארץ והעולם להסיר שיער בטווח רחב של אזורי הגוף וביניהם מאזור הפנים, הרגליים, הידיים, הגב, החזה או המפשעות.


קרן האור של מכשיר הלייזר מפיקה חום אשר משמיד את שורש השערה ומונע ממנה לצמוח | tommerton2010

מדוע נשים רבות בוחרות להסיר שיער בלייזר?

המטרה שלשמה נשים מסירות שיער מגופן מלכתחילה, היא כדי להשיג עור חלק ונקי משיער. כדי לעשות זאת, נשים משתמשות באמצעים רבים ומגוונים ביניהם – הסרת שיער בגילוח, באמצעות שעווה, חוט או תכשירים ביתיים שונים. אומנם לשיטות מוכרות אלה יש יתרונות רבים, ביניהם נוחות ומהירות הפעולה, אולם לאלה יש גם חסרונות והעיקרי שבהם, נעוץ בעובדה ששיטות אלה אינן מונעות את צמיחתו המחודשת של השיער ולכן, יש לחזור על הפעולה בתדירות גבוהה -לעיתים אפילו לאחר יום בודד. מכשיר הלייזר נותן פיתרון יעיל ובעיקר מתמשך היות והסרת שיער באמצעותו, מעכבת באופן משמעותי את צמיחת השיער ואפילו מונעת לצמיתות את צמיחתו.

כיצד פועל מכשיר הלייזר?

קרן האור של מכשיר הלייזר מפיקה חום אשר משמיד את שורש השערה ומונע ממנה לצמוח. קרן הלייזר קולטת את המלנין – אותו החומר שאחראי לגוון השיער שלנו ובעזרת אורך הגלים המופקים מהמכשיר, יודעת הקרן לאתר את זקיקי השיער ולהשמידם. מעניין לדעת כי ככל שאורך הגל קצר יותר, הוא צפוי להיקלט טוב יותר בשורש השערה. המועמדות הטובות ביותר לטיפול הסרת שיער בלייזר הן נשים בעלות שיער כהה וגוון עור בהיר – במקרה זה, יודעת קרן הלייזר לאתר בקלות את זקיקי השיער הכהה המופיעים בבירור על גבי העור הבהיר.