הסרת שיער בעורף

הסרת שיער בעורף

אזור העורף נחשב לאחד האזורים הפופולאריים ביותר להסרת שיער בקרב גברים. גברים אלו, בוחרים לרוב בשיטת הלייזר כפיתרון אפקטיבי וארוך טווח להתמודדות עם תופעת השיער המיותר.

טיפולי יופי, טיפול ואסתטיקה חצו מזמן את גבולות המין הנשי. גברים רבים בישראל כמו גם ביתר מדינות העולם, מקפידים לטפח את עצמם באמצעות שלל טיפולים – טיפולי פנים, עיסויי גוף שונים וגם, טיפולי הסרת שיער. אותם הגברים אשר סובלים מצמיחה מוגברת של שיער, נוהגים לטפל בתופעה על ידי מגוון שיטות להסרת שיער. נראה כי אחת השיטות הנפוצות והמבוקשות ביותר לכך, היא שיטת הסרת שיער בלייזר.

מדוע אזור העורף כה פופולארי להסרת שיער?

נתחיל מכך שזהו אחד האזורים המועדים לשיעור יתר בקרב הגברים, ללא קשר לשיטת הסרת שיער כזו או אחרת. בנוסף, אלו הם אזורי הגוף שזוכים לחשיפה נרחבת בכל עונות השנה – הן בקיץ והן בחורף ולכן גברים רבים מבקשים לטפל בתופעה מהיבטים אסתטיים.

כמה עולה הסרת שיער בעורף?

המחיר של הסרת שיער בעורף עומדת על כ-800 ש"ח.

מדוע דווקא לייזר?

שיטת הלייזר מציעה לנו מספר יתרונות משמעותיים. ביניהם – סדרת טיפולים ממוקדת המבטיחה הפחתה ניכרת באחוזי צמיחת השיער ואפילו, הרחקת השיער לצמיתות, מהלך טיפולי לא כואב, תופעות לוואי וסיכונים מעטים. בנוסף, שיטת הלייזר נתפסת בקרב הציבור כשיטה חדשנית ומתקדמת המתאימה לכלל האוכלוסייה – נשים וגברים גם יחד, בניגוד למשל לשיטת השעווה, הנתפסת כשיטה "נשית" יותר. מדובר כמובן בדימוי בלבד היות וגברים רבים נהנים גם משיטת השעווה כשיטה יעילה למדי להסרת שיער לטווח קצר עד בינוני.

מתי מומלץ להסיר שיער באזור העורף?

מומלץ כי גברים יבצעו את טיפולי הסרת השיער מהעורף בגילאי שנות ה – 20 המאוחרות שלהם. זאת היות ועד גיל זה, צמיחת השיער נוהגת להתחדש באזור העורף ואף הכתפיים. טיפולי הסרת שיער שיתבצעו בגילאים צעירים יותר, יהיו על פי רוב לא אפקטיביים.