להתכונן כהלכה להסרת שיער בלייזר

להתכונן כהלכה להסרת שיער בלייזר

הסרת שיער בלייזר היא כיום אחת השיטות המובילות להסרת שיער נרחבת מהגוף לאורך זמן. כדאי שנשים וגברים אשר מעוניינים לעבור טיפולי הסרת שיער בלייזר, יידעו מהן ההכנות הרלוונטיות הנדרשות מהם קודם תחילת התהליך, כדי להגיע לתוצאות טיפוליות מיטביות.

כמה מילים על שיטת הלייזר

קרן האור החזקה של מכשיר הלייזר עוברת דרך שכבת העור החיצונית ומבלי לפגוע בו, משמידה את זקיקי השיער על ידי חום. מדובר בשיטה יעילה ובטוחה אשר מבטיחה הפחתה משמעותית בצמיחת השיער ואפילו, את הסרתו לצמיתות של השיער מאזורים מסוימים. כדי להגיע לתוצאות הטובות ביותר, נדרשת סדרה של טיפולי לייזר בטווחים של כמה שבועות בין טיפול לטיפול. כמות הטיפולים הנדרשת באופן מדויק, תיקבע על פי המאפיינים האישיים של כל מטופל, בעוד "מועמדי הלייזר" הטובים ביותר יהיו אלו אשר להם שיער כהה ועור גוף בהיר.


להתכונן כהלכה להסרת שיער בלייזר | Robert Bejil Photography

איך מתכוננים להסרת שיער בלייזר?

  • כבכל ימות השנה ובמיוחד קודם תחילת הסרת שיער בלייזר, הקפידו להימנע מחשיפה לשמש. עור שזוף יהיה קשה יותר לטיפול בשל כהותו ובנוסף, הסיכויים להופעת שלפוחיות לאחר הטיפול גדולים יותר.
  • אין להסיר שיער באמצעים כמו שעווה או חוט לפני תחילת הטיפולים. ניתן לגלח את השיער, אולם רצוי שלא לעשות זאת בטווח של כמה ימים קודם הטיפול. הסיבה לכך היא שעל המטפל להבחין בשערות כדי לבצע בעצם את פעולת הלייזר.
  • יש להפסיק ליטול תרופות קבועות כגון אקוטן או ברטין כ – 6 שבועות לפני תחילת הטיפולים ולוודא כמובן, שבידי המטפל נמצא כל המידע הרפואי הרלוונטי עליכם.
  • יש להגיע לטיפול כשאזורי העור המיועדים לטיפול נקיים מכל קרם או תכשירים באשר הם – קרם פנים, קרם גוף, דאודורנט ועוד.
  • הגיעו לטיפול עם בגדים נוחים, אותם תוכלו ללבוש בקלילות לאחר הטיפול.