הסרת שיער באינפרא אדום

הסרת שיער באינפרא אדום

שיטת הסרת שיער באינפרא אדום או בשמה הנכון – קרן אור, פותחה בשנות ה – 90 למטרת טיפול להעלמת ורידים. כיום, מדובר באחת השיטות המתקדמות והיעילות ביותר להסרת שיער.

כיצד פועלת שיטת האינפרא אדום?

בדומה לשיטת הסרת שיער בלייזר, הסרת שיער באינפרא אדום עושה אף היא שימוש בקרן האור המופקת מן המכשיר, מאתרת את זקיקי השיער ומשמידה אותם על ידי חימום. אולם בשונה משיטת הלייזר, קרן האור הנפלטת מהמכשיר כוללת אורכי גל שונים וביניהם, אורך גל המייצר את אותה קרן אינפרא אדום. קרן האינפרא חודרת אל שורש השערה תוך התמקדות בפיגמנט הצבע (המלנין) ולמעשה, הורסת את אותו השורש ובכך מונעת ממנו לשוב ולצמוח.


הסרת שיער באינפרא אדום עושה שימוש בקרן האור | Shandi-lee

תוצאות הטיפול באינפרא אדום

מי שמבקש להסיר שיער לצמיתות, או לכל הפחות להרחיקו לאורך מספר שנים, עשוי לגלות ששיטת האינפרא אדום מתאימה לו. אכן, השיטה המתקדמת מבטיחה אחוזי הצלחה גבוהים למרות שמשך תקופת הטיפול והיקף הטיפולים הנדרש עשוי להיות גבוה. חשוב לדעת כי התוצאות המקסימאליות באמצעות שיטת האינפרא אדום הן 80-85% ולאחר תום סדרת הטיפולים, עשויות עדיין להופיע על גבי העור מספר שערות בודדות (אותן ניתן להסיר באמצעות שיטת האפילציה).

מי מתאים להסרת שיער באינפרא אדום?

בעבר, שיטת האינפרא האדום נתנה מענה לאותם אנשים בעלי עור כהה אשר לא התאימו להסרת שיער בלייזר. כיום, יתרון זה אינו משמעותי עוד, היות וכיום קיימים מכשירי לייזר חדישים המסוגלים להסיר שיער בהצלחה עבור בעלי עור כהה. מומלץ כי אנשים הנמצאים בשלבי שינוי הורמונאלי (גיל ההתבגרות, היריון ועוד) לא יבצעו את הטיפולים הללו. כמובן, חשוב מאוד להקפיד לבצע את טיפול האינפרא אדום באמצעות מכונים מורשים ומוסמכים להם ידע ומיומנויות בביצוע הטיפולים.