הסרת שיער מהסנטר

הסרת שיער מהסנטר

נשים רבות בקרב האוכלוסייה סובלות מתופעת שיעור יתר באזור הסנטר בשלבים שונים של חייהן (למשל סביב תקופת ההיריון, בתקופות המעבר ועוד). תופעת שיעור יתר בסנטר עשויה לגרום לא אחת למבוכה ואפילו לתסכול ולכן, כדאי לכל אחת שסובלת מהתופעה לטפל בה.

החדשות הטובות הן, שניתן כיום לטפל בתופעה באמצעים יעילים ובטוחים ובראשם – הסרת שיער בלייזר. למרות תופעות הלוואי הקלות שעשויות להופיע לאחר הטיפול, השיטה נחשבת לבטוחה וליעילה, ולכזו שתביא לשיפור אסתטי ופיסי, כמו גם רגשי ונפשי בתוך זמן קצר.

למי מתאימה הסרת השיער בלייזר?

המועמדות הטובות ביותר לטיפול בבעיה באמצעות מכשיר הלייזר, הן אותן בעלות עור בהיר ושיער כהה. אלו ייהנו מתוצאות אפקטיביות במיוחד בשל יכולתה של קרן הלייזר להיקלט באופן עמוק בשורש השערה. אולם, מרכזי בריאות ויופי ברחבי הארץ מחזיקים כיום גם במכשירי לייזר מתקדמים שנועדו לתת מענה יעיל גם לבעלות העור הכהה. ולמי כדאי להימנע מהסרת שיער בלייזר? אלו יהיו נשים אשר סובלות מאקנה או ממחלות עור אחרות, גם אם הן נמצאות בתהליך תרופתי ולא סובלות עוד מסימנים פיסיים של המחלה.


גכעכג | tommerton2010

יתרונות וחסרונות הסרת שיער בלייזר באזור הסנטר

יתרונות

הסרת שיער בלייזר באזור הסנטר הוכחה כיעילה משמעותית מהסרת שיער באמצעות גילוח, שעווה או קרמים שונים להסרת שיער. בעוד אלו מסירים רק את השערה החיצונית מעל פני העור, מכשיר הלייזר משמיד את שורש השערה באמצעות חום ובכך מונע את צמיחתו המחודשת של השיער.

חסרונות

למרות רצונם הטוב של המטפלים המוסמכים ולמרות התקדמותה המסחררת של טכנולוגיית הלייזר, הטיפול אינו מבטיח את הסרת השיער באזור הסנטר לצמיתות. כמו כן, אזורי שיער מסוימים עשויים להיות עמידים לטיפול. בנוסף, חלק מהמטופלות עשויות לסבול מתופעות לוואי קלות עד בינוניות כמו הופעת גירוי בעור או היווצרות קרום (Scabbing) באזור המטופל, אולם אלו אמורות לחלוף בתוך זמן קצר. תופעות לוואי נדירות יותר הן זיהומים ואלרגיות אשר יידרשו טיפול במשחות אנטיביוטיות אולם, הדבר נכון לכל סוגי טיפולי הסרת שיער בלייזר אשר בוצעו לרוב באופן לא תקין ואינו מאפיין דווקא את הסרת השיער באזור הסנטר.