הסרת שיער מיותר בלייזר

הסרת שיער מיותר בלייזר

מבין מגוון השיטות הקיימות כיום להסרת שיער גוף מיותר, שיטת הלייזר מעניקה למטופלים פיתרון יעיל, ממושך ובטוח. לעומת השיטות הנחשבות למסורתיות, הלייזר פועל באמצעות קרני אור אשר משמידות את השיער באופן מבוקר ובכך, שומרות על עור גוף חלק ואסתטי לאורך זמן.

אחת הבעיות האסתטיות השכיחות ביותר איתה מתמודדים אנשים בוגרים ברחבי הארץ והעולם, היא בעיית שיער הגוף המיותר. בעידן המודרני שבו אנחנו חיים, אנשים רבים בוחרים להסיר שיער מיותר מהפנים ומהגוף ובכך, ליצור לעצמם מראה חלק, בריא ואסתטי. במהלך השנים, התפתחו להן שיטות רבות להסרת שיער מיותר, ביניהן הסרת שיער באמצעות שעווה, גילוח או מכשירים ביתיים שונים. אומנם פעולת הסרת השיער באמצעות שיטות אלו היא מהירה אולם חסרונה הגדול, הוא באורך החיים הקצר שלה. לצד שיטות אלה, התפתחה לה שיטת הסרת השיער בלייזר, אשר מבטיחה הסרת שיער לצמיתות. מכשיר הלייזר מפיק קרני חום הפוגעות בזקיק השערה, מבלי לפגוע בעור, כאשר חומה של קרן הלייזר מעכב או מונע לחלוטין את צמיחת השיער.


היקף טיפולי הסרת שיער בלייזר נקבע על פי אזור הגוף הספציפי, צבע העור וצבע השיער | MahPadilha

מהם האזורים בגוף מהם ניתן להסיר שיער בלייזר?

יתרונותיו של מכשיר הלייזר (הסרת שיער לצמיתות באופן בטוח ולא כואב) באים לידי ביטוי גם בטווח האזורים המתאימים להסרת שיער. באמצעות מכשיר הלייזר ניתן להסיר שיער מאזור הפנים, החזה, הגב, הבטן ואפילו מאזור המפשעות בקו הביקיני. אכן, מגוון האזורים מהם ניתן להסיר שיער בלייזר הוא רחב ביותר.

מהו משך זמן הטיפול בלייזר?

היקף טיפולי הסרת שיער בלייזר נקבע על פי כמה פרמטרים, ביניהם אזור הגוף הספציפי, צבע העור וצבע השיער. טיפול לייזר אחד אינו מספיק – תהליך הסרת שיער בלייזר הוא תהליך ממושך אבל כאמור, תוצאותיו משתלמות. כדי להשיג תוצאות מרביות מטיפול הלייזר, כלומר עור חלק משיער מיותר לאורך פרק זמן משמעותי, נדרשים לרוב כ – 7-12 טיפולים במרווחים של 4-8 שבועות בין טיפול לטיפול. בנוסף, נדרשים לעיתים טיפולי "תחזוקה" אחת לשנה לערך. גם כאן, תדירות טיפולי התחזוקה תיקבע על פי אזור הגוף עליו בוצע הטיפול, סוג וצבע השיער וצבע עור הגוף.