הסרת שיער גבות בלייזר

הסרת שיער גבות בלייזר

הסרת שיער באמצעות מכשירי הלייזר המתקדמים מעניקה פתרונות אסתטיים יעילים לאורך זמן. הסרת שיער בלייזר ניתן לבצע על גבי מגוון אזורים בגוף כמו אזור הפנים, הרגליים, הגב, החזה, הבטן, המפשעות וגם – חדשות טובות - מאזור הגבות.

אין ספק שמכשיר הלייזר הביא עימו בשורה אמיתית לעולם הטיפוח, היופי והאסתטיקה. באמצעות מכשיר הלייזר, ניתן כיום להסיר שיער מאזורים רבים בגוף בתהליך בטוח לחלוטין. קרן הלייזר החכמה, נקלטת בין זקיקי השיער ומזיקה לשורש השערה באופן מפוקח. בכך, מעכבת ואף מונעת קרן הלייזר את צמיחתו המחודשת של השיער ומותירה את עור הגוף חלק ונקי משערות.

האם הסרת שיער בלייזר מאזור הגבות מבטיחה הרחקת שיער לצמיתות?

הסרת שיער בלייזר מאזור הגבות מבטיחה להפחית באופן משמעותי את צמיחת השיער ובמקרים מסוימים, אף למנוע לגמרי את צמיחת השיער המחודשת. כדאי לקחת בחשבון כי קיים סיכוי שבאזור זה תופיע במהלך הזמן צמיחת שיער אולם, השיער יצמח באופן דליל ורך הרבה יותר משהיה קודם הטיפול. כדאי לציין כי טיפולים משלימים אחת לשנה יסייעו רבות להרחקת השיער החדש.


מרכזי טיפוח ויופי מציעים כיום טיפולי לייזר חדשניים ומתקדמים | The Real Darren Stone

האם הסרת שיער בלייזר מתאימה לכם?

המטופלים הטובים ביותר לתהליך הסרת שיער בלייזר הם אותם האנשים להם השילוב בין עור גוף בהיר לבין שיער כהה. במקרים אלו קרן הלייזר מסוגלת "לראות" את זקיקי השיער הכהה בצורה האפקטיבית ביותר. אולם, גם בעלי עור כהה או בעלי שיער בהיר הם מועמדים ראויים בהחלט לטיפולי הלייזר, בעוד אלו ייאלצו פשוט לעבור כמות גדולה יותר של טיפולים.

כיצד לבחור את המטפל הטוב ביותר?

מרכזי טיפוח ויופי רבים ברחבי הארץ מציעים כיום טיפולי לייזר חדשניים ומתקדמים. אולם, חשוב לבדוק קודם קבלת ההחלטה על הגורם המטפל, כי הוא מחזיק בהסמכות הרלוונטיות המקצועיות אשר מוענקות למי שעבר הכשרה ייעודית לטיפול בלייזר. בנוסף, מומלץ תמיד לבצע סקר שוק ולאסוף המלצות ממטופלים. גם המרכיב הכלכלי הוא משמעותי – קיימים כיום מספר מרכזים מובילים אשר מציעים טיפולי לייזר בעלויות מגוונות. לעיתים, הפער בעלויות הוא גבוה ולכן, חשוב להשוות בין המחירים ולבחור את הצעת המחיר המתאימה לכם ביותר.