הסרת שיער בלייזר בבית השחי

הסרת שיער בלייזר בבית השחי

מחקרים מראים כי הסרת שיער בבית השחי הוא טיפול הלייזר הפופולארי ביותר. טיפול הלייזר מעכב באופן משמעותי את צמיחת השיער באזור ומעניק למטופלים פיתרון אסתטי יעיל וארוך טווח.

הסרת שיער בלייזר מהווה פיתרון אסתטי מתקדם להשגת עור חלק ונקי משיערות. באמצעות מכשיר הלייזר, אנשים רבים מסירים שיער ממגוון אזורים בגוף וביניהם, מבית השחי. מדובר בתהליך לא ארוך, יעיל למדי וכזה שאינו מלווה לרוב בכאב. יתרון נוסף של הסרת שיער בלייזר באזור בית השחי הוא משך זמן הטיפול – מדובר בתהליך קצר אשר אורך כמה דקות בודדות בכל פעם.

תהליך הסרת השיער בלייזר בבית השחי

עוד קודם הטיפול, יציעו לכם המטפלים לקרר את האזור המיועד להסרת שיער באמצעות קרח או כל חומר מקרר אחר, אלא אם מכשיר הלייזר מכיל פונקציה שכזו ואז לא יהיה בכך צורך. אל הטיפול תצטרכו להגיע כשאזור בית השחי נקי מתכשירים כמו דאודורנט, קרמים ועוד. במהלך הטיפול, קרן הלייזר אשר מופקת מהמכשיר תשמיד את זקיקי השיער באופן מיידי ותגרום לנשירתו. המטפלים המקצועיים אשר יטפלו בכם, יבקשו מכם להרכיב משקפי הגנה אשר יגנו על עיניכם מקרני האור הנפלטות ממכשיר הלייזר.


לאחר טיפול הסרת השיער בלייזר, תתבקשי לשמור על אזור בית השחי נקי ויבש | RLHyde

התנהגות נכונה לאחר טיפול הלייזר

לאחר טיפול הסרת השיער בלייזר, תתבקשו לשמור על אזור בית השחי נקי ויבש. כלומר, תתבקשו למשל שלא לבצע כל פעילות ספורטיבית כיממה לאחר הטיפול. הזעה באזור זה, עשויה ליצור קרום ולעכב את מהלך הטיפול התקין. בנוסף, תתבקשו שלא להשתמש בדאודורנט כ – 24 שעות לאחר הטיפול. את אזור בית השחי הקפידו לשטוף במים ובסבון בלבד, ללא שימוש בתכשירים קוסמטיים אחרים כגון קרם לחות.

תוצאות טיפול הלייזר בבית השחי

הסרת שיער בלייזר באזור בית השחי עשויה להפחית את צמיחת השיער ב – 20%-90%. אם תרצו להסיר שיער מהאזור לצמיתות, תצטרכו לעבור סדרה ממושכת יותר של טיפולים. להשגת תוצאות יעילות משמעותיות, תצטרכו לעבור בין 6-8 טיפולים במרווח זמן של כ – 6 שבועות (ויותר, תלוי במטופל ובתגובת העור) בין טיפול לטיפול. בחירה במטפלים מקצועיים אשר הוסמכו בטיפולי הסרת שיער בלייזר, כמו גם מילוי ההנחיות הניתנות לכם לפני ואחרי כל טיפול, יסייעו רבות להצלחת התהליך.