מי יכול לעבור טיפולי הסרת שיער בלייזר?

מי יכול לעבור טיפולי הסרת שיער בלייזר?

למרות היותה של שיטת הלייזר שיטה נפוצה, יעילה ובטוחה להסרת שיער, אנשים מסוימים בקרב האוכלוסייה אינם מתאימים לביצוע טיפולים באמצעותה. מומלץ תמיד למי שמעוניין לעבור טיפולי לייזר, להתייעץ קודם הטיפול עם גורם מומחה כגון רופא עור, כדי לקבוע האם הוא מועמד מתאים והאם הטיפול בטוח עבורו.

טכניקת הסרת השיער בלייזר היא אחת הטכניקות הפופולאריות ביותר בשנים האחרונות להסרת שיער לצמיתות. מטופלים רבים ברחבי העולם עושים שימוש מוצלח ויעיל בשיטת הלייזר, על מנת להרחיק שיער לא רצוי מאזורים נרחבים בפנים ובגוף. אולם, מועמדים מסוימים נחשבים לטובים יותר, כלומר לבעלי פוטנציאל גבוה להשגת תוצאות אפקטיביות ואילו על מועמדים אחרים, נאסר לחלוטין לעבור טיפולים אלו.

מיהם המועמדים הטובים ביותר להסרת שיער בלייזר?

המטופלים בעלי הפוטנציאל הגבוה ביותר להצלחת טיפול הלייזר הם אנשים בעלי שיער חום או שחור וגוון עור בהיר. שילוב זה בין שיער כהה לעור בהיר, מאפשר לקרן הלייזר לזהות בקלות את זקיקי השיער על גבי העור ולהשמידם באופן מיידי.

הסרת שיער בלייזר לבעלי עור ושיער כהים או בהירים

בעבר, הסרת שיער בלייזר לא הייתה אפקטיבית כלל למטופלים בעלי עור ושיער כהים או בהירים. קרן האור המופקת ממכשיר הלייזר לא הייתה מזהה באופן יעיל את זקיקי השיער ולכן, מטופלים אלו היו נדרשים לעבור מספר רב של טיפולים כדי להגיע לתוצאות טובות וגם אלו, לא היו מובטחות תמיד. אולם כיום, עם התפתחות הטכנולוגיה והשתכללות פיתוח וייצור מכשירי הלייזר, קיימים מכשירים מתקדמים אשר מבטיחים לספק מענה מצוין לבעלי כל סוגי צבעי עור הגוף והשיער.

למי אסור לעבור טיפולי לייזר?

מטופלים אשר נמצאים במצבים רפואיים מסוימים לא מתאימים כלל לטיפולי הסרת שיער בלייזר. ביניהם – נשים בהיריון, אנשים בעלי קוצבי לב, אנשים בעלי מחלות עור או אקנה ועוד. חשוב מאוד כי כל מי שמעוניין לעבור טיפולי הסרת שיער בלייזר, יתייעץ עם גורם מוסמך כמו רופא עור כדי לוודא שהוא אכן מועמד מתאים וכי התהליך לא כרוך עבורו בסיכונים בריאותיים כלשהם.

מאמרים נוספים על הסרת שיער