גדלים להגדלת חזה

גדלים להגדלת חזה

אז זהו, לאחר שנים של תסכולים ואי שביעות רצון, אחרי מחשבות והתלבטויות רבות, החלטת שאת הולכת על זה, את עוברת ניתוח להגדלת חזה. אז אחרי שקיבלת את ההחלטה הזאת והשלמת אתה, מגיע הרגע להתמודד עם שאלת השאלות, "בכמה את רוצה להגדיל את החזה שלך?" חשוב שתזכרי שלא מדובר בהגדלה של המבורגר במקדונלדס ולא כדאי למהר ולהתפתות ל"הכי גדול" שאפשר.

מדובר בהחלטה מורכבת וכדאי להשקיע בה הרבה מחשבה ולאסוף כמה שיותר מידע בנושא. ישנם קריטריונים רבים שכדאי לקחת בחשבון בטרם את מקבלת את ההחלטה, בכל זאת מדובר בחלק מהגוף שלך ותוצאותיה של כל החלטה שתקבלי ילוו אותך שנים ארוכות.

מה הן האפשרויות?

טווח הגדלים של השתלים בהם משתמשים בניתוחים להגדלת חזה הוא רחב וגודלם נע בין 75 ל- 800 סמ"ק. לפני שאת מתפתה להחליט שאחרי שנים בהן את מסתפקת בחזייה במידה 75A או B הגיע הזמן לעשות קפיצה חדה ל-D או דאבל D. חשוב שתדעי שהכנסת שתלים גדולים במיוחד עלולים לגרום בגלל הכובד שלהם לתופעות לוואי שונות כמו צניחה של החזה, פיצוצי עור ותחושה של נשיאת כובד בלתי נסבל. לכן, החלטה רגשית ופזיזה לא מומלצת במקרים הללו וכדאי לקבל החלטה מושכלת המתבססת על נתוני גופך וכמובן שחשוב לוודא מול מנתח פלסטי מה הוא ממליץ לך.

אז מה כדאי לקחת בחשבון בקבלת ההחלטה?

ישנם מספר נתונים שחשוב לקחת בחשבון בהם בטרם מקבלים את ההחלטה בכמה להגדיל את החזה: הגובה שלך, גודל ורוחב החזה שלך, המשקל שלך ומיקומם של הפטמות. בשביל לקבל את ההחלטה הנכונה ולא לעשות מעשה פזיז ולסבול כמה שנים לאחר מכן מתופעות לוואי שונות שרק חלק מהן צוין כאן, מומלץ מאוד להתייעץ עם מנתח פלסטי מוסמך ומקצועי בתחום ולהתחשב בהמלצות שלו לגבי גדלי השתלים עליהם הוא ממליץ, בהתבסס על נתוני הגוף הספציפיים שלך.