הגדלת חזה תת שדית ותת שרירית

הגדלת חזה תת שדית ותת שרירית

לאחר שהחלטתן לעבור ניתוח להגדלת חזה ולאחר שבחרתן את המנתח ואת המרפאה הטובה ביותר שיכולתן, יהיה עליכן לבחור את מיקום החדרת השתל, יחד עם המנתח כמובן. שתלים יכולים להיות ממוקמים בין השאר מעל לשריר או מתחתיו, כאשר לכל מיקום היתרונות והחסרונות שלו.

מעניין לדעת כי אין מנח שתל אחד עדיף על משנהו. מנח שתל הסיליקון ייקבע על פי המאפיינים האישיים של כל מטופלת ועל פי השיטה המועדפת על הרופא המנתח. למשל, במקרים בהם רקמת השד מועטה, מנתחים רבים יעדיפו למקם את השתל מתחת לשריר ובמקרים בהם מדובר בחזה נפול, דווקא מיקום השתל מעל לשרירי יהיה עדיף.

מיקום השתל מתחת לשריר

מיקום השתל מתחת לשריר יתאים לרוב לנשים בעלות שדיים גבוהים באופן יחסי וללא עור עודף באופן משמעותי. למיקום תת שרירי של השתל יש כמה יתרונות. ראשית, בשתל תת שרירי עשויות המטופלות לחוש פחות. בנוסף, הסיכויים לעיוותים בשתל (מעין גלים או קפלים) הם מעטים יותר והסיכון לצניחת השד קטן יותר אף הוא. לצד יתרונות אלו קיימים גם חסרונות – ההחלמה מניתוח תת שרירי היא לרוב ארוכה וכואבת יותר ובתוצאות הניתוח האופטימאליות ניתן יהיה להבחין רק לאחר כשלושה חודשים לאחר הניתוח.

מיקום השתל מעל לשריר

מיקום השתל מעל לשריר יתאים, לעומת השתל התת שרירי, לנשים בעלות חזה נפול או לנשים להן בסיס שדיים צר. במקרים אלו, התהליך הניתוחי צפוי להיות קל יותר, תקופת ההחלמה נחשבת לקלה ומהירה יותר ובתוצאות הניתוח ניתן יהיה להבחין באופן מיידי.

אז איך מחליטים?

ההחלטה על מיקום השתל תתקבל על ידי הרופא באמצעותו בחרתן לבצע את הניתוח, בשיתוף איתכן כמובן. המלצות יעילות במקרים אלו, יהיו ראשית לאסוף כמה שיותר מידע רפואי מקצועי אודות השיטות הללו והשפעותיכן עליכן. גם, בחירה נכונה ומוצלחת של רופא מנתח מקצועי ומיומן מהווה בהחלט את המפתח להצלחת הניתוח. הנה עוד כמה המלצות חשובות לקראת התהליך:

התייעצו עם מספר רופאים פלסטיים

קבעו פגישות ייעוץ וקבלו חוות דעת ממספר רופאים. חשוב מאוד לוודא כי המנתח הפוטנציאלי שלכן הוא בעל תעודת מומחה לכירורגיה פלסטית, כי הוא מקצועי ומיומן ובעל ניסיון בניתוחים דומים קודמים. מעבר לכך, הקפידו על קבלת כלל האינפורמציה המקיפה ממנו ושימו לב כי התקשורת ביניכם נעימה ופתוחה. תקשורת היא מרכיב חשוב לבניית האמון, פרמטר הכרחי וחשוב אף הוא בהצלחת התהליך.

אספו המלצות

עדיף תמיד לפגוש ברופא עליו קיבלתם המלצות רציניות ממכרים שאתם סומכים עליהם. התייעצו אפילו עם רופא המשפחה שלכם ובדקו אם הוא יכול להפנות אתכם לרופאים מומלצים.

ראו אלבומי תמונות אולם קחו אותם בעירבון מוגבל

כמובן שכל רופא מנתח יציג בפניכם תמונות מרשימות של ניתוחים מוצלחים במיוחד ומאלו ניתן בהחלט להתרשם לטובה. אבל לצד תמונות אלו, בקשו למשל לראות תמונות של הצלקות שנותרות לאחר הניתוח. כך תתבהר לכם תמונה ריאלית ומלאה בנוגע לתוצאותיו.