הגדלת חזה בזמן הצבא

הגדלת חזה בזמן הצבא

לפי הצעת חוק חדשה, רק נשים מעל גיל 22 יוכלו לעבור ניתוח להגדלת חזה, אלא אם כן מדובר בבעיה רפואית. המשיכו לקרוא כדי להבין את כל הפרטים על ניתוח הגדלת חזה בזמן הצבא.

האם מותר לחיילת לעשות הגדלת חזה?

הצעת חוק חדשה תאפשר רק לנשים מעל גיל 22 לעבור ניתוח להגדלת חזה, אלא אם כן מדובר בבעיה רפואית.

היתרונות של להיות חיילת, באים לידי ביטוי בעיקר בעובדה שהצבא אמור לדאוג לך. הוא זה שיספק לך ארוחות ומקום לינה בזמן שאת בבסיס והוא זה שידאג לספק לך שירותי רפואה שונים במידה ותזדקקי לכאלו במהלך שירותך הצבאי. השאלה הנשאלת היא האם ניתוח להגדלת חזה נחשב בעיני הצבא לחלק מהשירותים הרפואיים אותם הוא אמור לספק לחיילות שלו.

כמעט כל נערה יהודייה החיה בישראל מגיעה לשלב הזה, הרגע בו היא מתייצבת בבקו"ם ומתחייבת לשרת את המדינה למשך שנתיים. אבל גם כשהיא לובשת מדי צבא, נועלת נעלי ספורט שחורות (או נעלי צבא) ומאופרת באיפור מינימליסטית (אם בכלל), המתגייסת נשארת בחורה צעירה שרוצה להרגיש עם עצמה הכי טוב שרק אפשר. ואין מה לעשות שגם מתחת למדים, מי שהטבע העניק לה חזה קטן מדי והיא לא מרוצה ממנו ואפילו מוטרדת בגללו, תמשיך להיות לא מרוצה גם בצבא.

אז האם הצבא מממן ניתוח מסוג זה?

התשובה לשאלה היא, לא בהכרח. על פי דוברים צבאיים, באופן עקרוני, ניתוחים קוסמטיים לא ממומנים על ידי הצבא. כמובן שיש מקרים יוצאים מהכלל, כמו מקרים בהם המראה החיצוני של החייל בגינו הוא זקוק לניתוח קוסמטי נפגע בגלל תפקידו הצבאי. מקרה נוסף בגינו ישקול הצבא לממן ניתוח קוסמטי, הוא כאשר הבעיה הויזואלית פוגעת באותו חייל מבחינה נפשית ומפריע לו לבצע את התפקיד שלו בצבא כהלכה. אבל לרוב, ניתוחים להגדלת חזה לא נמנים על המקרים הללו ולכן לא ממומנים על ידי הצבא.

בכל זאת יש סיבה להיות אופטימיות

הבשורה המשמחת עבור החיילות שבכל זאת רוצות לעבור ניתוח הגדלת חזה בזמן הצבא, היא העובדה שמרפאות פרטיות מציעות הנחות שונות לחיילות. כך שבמקרה והצבא לא מוכן לממן את הניתוח, החיילות יכולות לנצל את החופשות הצבאיות שהן מקבלות לבצע את הניתוח באופן פרטי וליהנות ממחירים נוחים יותר.