הגדלת חזה בהרדמה מקומית – מסוכן!

הגדלת חזה בהרדמה מקומית – מסוכן!

נשים רבות חוששות מביצוע של הרדמה כללית ומהסיכונים הטמונים בה ומהסיבה הזאת הן נמנעות מביצוע של ניתוחים פלסטיים כמו הגדלת חזה. אותן הנשים יכולות בקלות להתפתות לפרסומים השונים אשר יוצאים בשנים האחרונות על פיהם ניתן לבצע הגדלת חזה בהרדמה מקומית בלבד. ואכן, במידה וניתוח הגדלת חזה בהרדמה מקומית בלבד היה נטול סיכונים, הוא אולי היה פופולארי באופן מיוחד.

בסך הכול לניתוח שכזה יכולים להיות יתרונות רבים, ביניהם: העובדה שהמנותחת נמנעת מהרדמה כללית ומהסיכונים בה והעובדה שבגלל שהיא לא ישנה בניתוח מאפשרת לה להיות מעורבת בתהליך ולהביע דעה. זה יכול אולי להיות מושלם, אבל, זה מאוד לא מומלץ.

אז למה זה בעצם זה לא מומלץ?

בעבר ביצוע של ניתוח הגדלת חזה בהרדמה מקומית היה מקובל ופופולארי, היום הדברים השתנו וההרדמה הכללית הפכה להיות הרבה יותר בטוחה ולכן רוב המנתחים הפלסטיים אכן יעדיפו וימליצו לעשות שימוש בהרדמה מלאה. השאלה שבטח תשאלו את עצמכן היא, למה בעצם? אז הנה מספר סיבות שיענו לכן:

  • במהלך ניתוח להגדלת החזה, מתבצע הליך אשר במסגרתו המנתח יוצר בשד חלל אשר מיועד להחדרת השתל. מדובר בהליך שלעיתים קרובות כרוך בכאבים בלתי נסבלים, במהלכו הנשים אשר מורדמות בהרדמה מקומית בלבד, יסבלו מאי נוחות, ולעיתים אף יגיעו למצב בו הן זועקות מרוב כאב, אז נכון שבגלל חומרי הטשטוש הן לא תזכורנה את מה שהן חוו, אבל אם הן יכולות למנוע מעצמן את הסיוט הזה אז למה לא.
  • סיבה נוספת בגינה ניתוח הגדלת חזה בהרדמה מקומית לא מומלץ, נובעת מהעובדה שלעיתים קרובות, מתגלה במהלך הניתוח שההרדמה המקומית אינה מספיקה וצריך לבצע במנותחת הרדמה כללית. כאשר הליך זה מתבצע במהלך הניתוח, הוא יכול לפגוע באופן משמעותי בסטריליות של ההליך, על כל המשתמע מכך.

הרדמה מלאה יותר בטוחה

חשוב שהעומדת בפני ניתוח להגדלת חזה, תהיה מודעת לעובדה שהרדמה מלאה של היום זה לא מה שהיה פעם וכיום היא הרבה יותר בטוחה מבעבר. חומרי ההרדמה ניתנים כיום במינונים קטנים ובניגוד להרדמה מקומית, בהליך זה למרדים יש שליטה מלאה על ההרדמה. מומלץ לא להתפתות לביצוע ניתוח הגדלת חזה, רק בגלל פרסום שהניתוח מתבצע בהרדמה מקומית, כמו שלמדנו, במקרה הזה דווקא הדרך שנראית אולי בטוחה יותר, מתבררת כמסוכנת יותר.