הגדלת חזה ללא ניתוח

הגדלת חזה ללא ניתוח

נשים רבות לא ממש מרוצות מהנתונים הטבעיים של החזה שלהן והן היו יותר מאשר שמחות לעזור קצת לטבע ולהגדיל את החזה. העניין הוא, שאותן הנשים נרתעות מכל הפרוצדורה של ניתוח הגדלת חזה ומעדיפות להמשיך ולהישאר עם חוסר שביעות הרצון שלהן, מאשר להפקיד את החזה שלהן תחת סכין המנתחים.

הבשורה החדשה עבור אותן נשים מגיעה בדמותה של שיטה חדשה לביצוע הגדלת חזה בלי צורך בניתוח, שיטה שהגיעה גם לישראל. בדרך הטיפול הזאת, מוזרק לשד ג'ל מילוי המיועד להגדלתו, הטיפול נעשה בהרדמה מקומית בלבד, לא מצריך חתכים ולא משאיר צלקות.

איך זה מתבצע?

לחומר המילוי המוזרק לשד קוראים מקרוליין, מדובר בחומר המבוסס על חומצה היאלורונית וייעודו הוא לביצוע מילויים ותיקונים במקומות שונים בגוף (החומר קיבל אישור לשימוש מה-CE האירופאי וממשרד הבריאות הישראלי). באמצעות מזרק מיוחד, החומר מוזרק לרקמה מתחת לעור וההשפעה שלו באה לידי ביטוי בנתינת נפח לרקמה ובמילוי חוסרים במקומות שונים בשד.

יתרונות השיטה

היתרון הגדול ביותר של שיטה זאת טמון בעובדה שהוא משיג תוצאות בלא צורך בניתוח וכחלק מכך אין צורך בביצוע חתכים ולא נשארים צלקות. יתרון נוסף של השיטה טמון בעובדה שאין צורך בזמן החלמה ממנה, כשעה לאחר הטיפול המטופלת כבר יכולה לחזור לשגרה היומיומית שלה.

חסרונות השיטה

  • החיסרון הגדול ביותר של שיטה זאת הוא העובדה שההשפעה של הג'ל המוזרק לשד חולפת כשנה עד שלוש שנים לאחר הטיפול. מהסיבה הזאת, שיטת טיפול זו מתאימה יותר עבור נשים המתלבטות אם לבצע ניתוח להגדלת חזה או לא ורוצות לבדוק איך הן מרגישות עם חזה גדול יותר.
  • חיסרון נוסף של השיטה נמצא בעלויות, הטיפול עצמו הוא יקר יותר מניתוח חזה בכמה אלפי שקלים ובניגוד להגדלת חזה באמצעות ניתוח, כאן מדובר בהגדלה זמנית בלבד.