יתרונות וסיכונים בהגדלת חזה

יתרונות וסיכונים בהגדלת חזה

לניתוח הגדלת חזה יתרונות משמעותיים עבור נשים שרוצות להיטיב עם מראה החזה שלהן, כשהראשון שבהם הוא שיפר ניכר בביטחון העצמי. לצד יתרונות אלו, קיימים מספר סיכונים אותם צריכה להכיר כל מי שמעוניינת לעבור את התהליך.

ניתוח הגדלת החזה, אחד הניתוחים הפלסטיים היותר פופולאריים בארץ ובעולם, מתבצע כיום באמצעות מיטב הטכנולוגיה המודרנית. טכנולוגיה זו באה לידי ביטוי במכשור מתקדם, בשיטות רפואיות יעילות וחדשניות וגם, במידע המקצועי הרחב אותו רכשו המנתחים הפלסטיים. קיימים כיום מספר סוגים של ניתוחים להגדלת חזה כאשר כל רופא מנתח פועל על פי השיטות המועדפות עליו.

יתרונות ניתוח הגדלת החזה

היתרון המשמעותי ביותר של הניתוח הוא שיפור מראה החזה ובעקבות כך, שיפור ניכר בביטחון העצמי. נשים אשר סובלות מחוסר סימטריה בשדיים, נשים לאחר היריון או הנקה אשר חוות שינויים בשדיים, נשים אשר בעקבות גילן איבדו מנפח החזה או סובלות מחזה נפול, יכולות למצוא בניתוח להגדלת החזה פיתרון אסתטי חשוב ויקר ערך. החזה, הוא איבר שמזוהה עם נשיות ויופי. יופי הוא כמובן עניין סובייקטיבי, אולם נשים רבות אשר חשות חוסר שביעות רצון ממראה החזה שלהן, חוות תסכולים לא מעטים בשל כך. במקרים מסוימים אותן נשים יוכלו לפתור לעצמן את הסוגיה האסתטית על ידי שימוש בחזיות מרופדות או על ידי ביצוע תרגילי ספורט אשר מיועדים להרמת החזה. נשים אחרות לעומתן, יבחרו בהליך ניתוחי כדי להשיג את השיפור המיוחל. אם כן, ניתוח הגדלת החזה עשוי לתרום רבות לביטחונה העצמי של האישה ולסייע לה להרגיש שלמות, מלאות ותחושת יופי.

סיכוני ניתוח הגדלת החזה

כבכל תהליך כירורגי, גם ניתוח הגדלת החזה מלווה בסיכונים רפואיים . נתחיל ונאמר, כי אחת הדרכים לצמצם את הסיכונים הללו, היא לבחור במנתח פלסטי מקצועי, מנוסה ומיומן. ואולם גם לאחר שבחרנו ברופא הטוב ביותר שמצאנו, הניתוח לא חף מסיכונים. אלו העיקריים שבהם:

קרע השתל

קיימים מצבים בהם השתל שהושתל נקרע. כיום, מדובר בסיכון לא שכיח ובכל מקרה, ניתן לטפל בו על ידי הליך ניתוחי נוסף.

כאבים

כל מטופלת צפויה לחוות כאבים ברמה כזו או אחרת לאחר הניתוח, למשך מספר שבועות. לרוב, כאבים אלו ניתנים לטיפול על ידי נטילת משככי כאבים.

זיהומים

במקרה של זיהום ובהמשך לכך, התפתחות של דלקת, תינתן למטופלת תרופה אנטיביוטית. במקרים חמורים, יידרש ניתוח נוסף לטיפול בזיהום.

תחושה מוגברת או אובדן תחושה

במקרים מסוימים, יחוו המטופלות רגישות יתר בעיקר באזור הפטמה ובמקרים אחרים, עשויות המטופלות דווקא לסבול מהיעדר תחושה. על אף שמדובר במצב לא נעים, תחושות אלו צפויות להתפוגג במהלך החודשים שלאחר הניתוח.