עלויות ניתוח הגדלת חזה

עלויות ניתוח הגדלת חזה

ניתוח הגדלת חזה הוא הליך יקר יחסית. במסגרת קבלת ההחלטות אודות הניתוח ואודות המנתח הפלסטי המתאים עבורכן, תצטרכו גם לקבל החלטה בנוגע לעלויות הניתוח ולאופן התשלום עליו כאשר את זה, תוכלו לעשות כיום באמצעות הוראת קבע או באמצעות תשלומים.

על עלויות הניתוח

טווח המחירים של ניתוחי הגדלת החזה הוא רחב מאוד ונע בין 13,000-21,000 ₪. בדומה לניתוחים פרטיים אחרים, גם בתחום ניתוחי הגדלות החזה יש משמעות עצומה לאיכות החומרים והעבודה של המנתח. לכן, מחיר הניתוח ייקבע בין השאר על פי המוניטין של המרפאה, סוגי השתלים בהם ייעשה שימוש בניתוח, עלויות חדר ניתוח ועבודת המנתח הפלסטי. עדיין, חשוב לציין כי עלות גבוהה של הניתוח אינה מבטיחה הצלחה ומן הצד השני, עלות נמוכה יחסית של הניתוח לא אמורה לאפיין ניתוחים מוצלחים או מקצועיים פחות.

פירוט מרכיבי עלות הניתוח

המרכיבים הנוספים בתמהיל עלות הניתוח הם: היכן מבוצע הניתוח (בית חולים פרטי או ציבורי), מהו סוג ההרדמה בניתוח (הרדמה מקומית או כללית), הרופא האחראי על ההרדמה (האם רופא מרדים ייעודי קבוע או רופא מרדים המסופק על ידי חדר הניתוח), עלות צוות חדר ניתוח (אחיות חדר ניתוח צמודות), האם תאושפזי להשגחה לאחר הניתוח, סוגי השתלים כאמור ומוניטין הרופא המנתח.

הגדלת חזה בתשלומים

בשל מחירו הגבוה של הניתוח, מרפאות רבות מציעות כיום למטופלות את האפשרות לשלם עבור הניתוח בכמה תשלומים. מרפאות מסוימות יציעו את תשלום הניתוח ב – 10 תשלומים ומרפאות אחרות יוכלו אף להציע פרישה של עד ל – 24 תשלומים.

הגדלת חזה בהוראת קבע

בדומה למודל התשלומים, מרפאות מסוימות ברחבי הארץ יאפשרו לכן לשלם עבור הניתוח גם באמצעות הוראת קבע. גם כאן, טווח התשלומים ינוע לרוב בין כמה תשלומים בודדים ולעיתים עד ל – 24 תשלומים.