ניתוח הגדלת חזה

ניתוח הגדלת חזה


אם בעבר התייחסנו אל הניתוחים הפלאסטיים והטיפולים האסתטיים כאל תופעה נפוצה בעיקר אצל נשים בסביבות גיל ה- 50 שרוצות להצעיר את מראה גופן, היום אנו עדים לתופעה חדשה שבה גם החברה הצעירים בוחרים לעבור ניתוחים פלאסטיים ועדיף בזמן החופש הגדול, כאשר המטרה היא לחזור ללימודים לאחר החופשה במראה חדש ומשופר. ניתוח הגדלת חזה, נכנס בשנים האחרונות גם הוא לקטגוריית הניתוחים הפלאסטיים שנערות חולמות לעשות בחופש הגדול.

הסיבה העיקרית לירידת הגיל לניתוחים פלאסטיים וניתוחי הגדלת חזה הן בראש ובראשונה השפעת התקשורת שגורמת לכל נער ונערה לחשוב שהדבר החשוב ביותר כיום הוא להיראות הכי טוב שאפשר, גם אם הדבר מצריך שכיבה על מיטת הניתוחים, כאשר הנערה בריאה לחלוטין והסיבה השנייה היא הירידה הדרסטית במחירי הניתוחים שמאפשרת היום כמעט לכל אחד לעבור ניתוח פלאסטי כזה או אחר.

השאלה הנשאלת כמובן היא האם זהו הגיל הנכון לעבור בו ניתוח פלאסטי ומה יהיו ההשלכות של ניתוח הגדלת חזה שבו מוחדרים לגוף הצעיר שתלי סיליקון כעבור כמה שנים – האם באמת השדיים סיימו לגדול או שאולי בשנים הקרובות הם ימשיכו להתפתח והנערה תגיע למצב שבו השדיים שלה יהיו גדולים מידי, האם שתלי הסיליקון יפריעו להנקה בעתיד, מה יקרה בעוד 10 שנים, כאשר כיום ההמלצה היא להחליף את השתלים אחת לעשר שנים, כלומר אותה אישה תצטרך שוב להיכנס לניתוח. התשובות לשאלות אלו ועוד שאלות רבות אחרות הן כמובן רבות מאוד ולא אחידות וכנראה שההחלטה האם לעבור ניתוח הגדלת חזה תהיה בסופו של דבר מאוד אינדיבידואלית לאותה נערה. ההמלצה שלנו היא לנסות לחכות עוד קצת, אבל אנחנו יודעים שלפעמים ההמתנה כרוכה בסבל רב.