הגדלת חזה לאחר לידה

הגדלת חזה לאחר לידה

ילדים זה שמחה, על זה כנראה כולנו מסכימות, אבל מה שקורה לגוף הנשי לאחר לידות הילדים, קצת פחות משמח. נשים רבות הנמצאות לאחר לידה או לאחר מספר לידות, מתמודדות עם תופעות כמו: קמטים שונים בעור וחזה מצומק ונפול. אבל אין שום סיבה בעולם שגם הפנים של אותן נשים יישארו נפולות, הרפואה הפלסטית של היום מאפשרת לתקן את כל הנזקים הללו ולהחזיר את הגוף למצב דומה למה שהוא היה לפני הלידה ואפילו לשדרג אותו. אז תנו גם לחיוך לחזור לכן לפנים.

מה חשוב לדעת על הגדלת חזה לאחר לידה?

ניתוח הגדלת חזה לאחר לידה כרוך בפרוצדורות מעט שונות מאשר ניתוח אצל בחורה צעירה שעדיין לא עברה הריונות. לכן, חשוב להתייעץ עם מנתח פלסטי מוסמך ולראות שאכן אותה המתעניינת אכן כשירה לעבור ניתוח מהסוג הזה. לתשובות לשאלות כמו: כמה זמן עבר מהלידה האחרונה? האם אותה אישה עדיין מניקה? (רוב הרופאים ממליצים להמתין מינימום חצי שנה מסיום ההנקה עד הניתוח) או האם היא סובלת ממחלות מסוימות? יש חשיבות רבה על קבלת ההחלטה של המנתח אם אותה אישה אכן מתאימה לעבור ניתוח להגדלת חזה או לאו.

כשהחזה כבר לא נראה אותו הדבר

כאמור, נשים רבות מגלות אחרי לידות והנקות כי לא נשאר כל זכר לצורה בה השדיים שלהן היו נראים לפני, כשהן עומדות מול המראה בלי חזייה נגלים לעיניהן שדיים נפולים וריקים. לכן רבות מהן מחליטות שזה בדיוק הזמן לעשות מעשה ולבצע ניתוח הגדלת חזה ועל הדרך לבצע גם הרמת שדיים, בכדי לתת להם צורה. בשביל לוודא שההחלטה על ביצוע של ניתוח כזה היא אכן נכונה, מומלץ להתייעץ עם מנתח פלסטי מקצועי שיוכל להסביר להן על הליך ולבדוק שהן אכן כשירות לעבור אותו.