המלצות על הגדלת חזה

המלצות על הגדלת חזה

מחפשים את רשימת מנתחי הגדלת חזה הטובים והפופולריים בארץ? נשים רבות שאינן מרוצות מגודל או מראה החזה שלהן שוקלות בשלב זה או אחר לעבור ניתוח הגדלת חזה. חשוב להיות מיודעת וברמת הבנה טובה לגבי כל שלבי ההליך הרפואי על מנת להבטיח את התוצאות המיטביות והתאמה לציפיות.

בחירת המנתח – רשימת מנתחי הגדלת חזה

מבחינת המלצות על הגדלת חזה, לבחירת המנתח יש משקל משמעותי להצלחת הניתוח וההרגשה הטובה לכל אורך התהליך. באופן טבעי בחירה במנתח פלסטי מנוסה ובעל מוניטין איכותי שתחום זה יכול לסייע להבטיח שהניתוח ושלבי המעקב שלאחריו יתבצעו בהצלחה ובצורה מיטבית. רצוי לבחור מנתח שמציג את כל ההסמכות הרלבנטיות ושהוא כמובן מאושר על ידי הגורמים הרשמיים במדינה. רופא טוב ומנוסה לא יהסס לספק לך תעודות הסמכה ותמונות המראות תוצאות של ניתוחים קודמים שביצע. מדובר על ניתוח שמצריך תוצאות מעולות ושיש בו בכל זאת סיכונים ולכן אין מה להתבייש ואפשר לשאול ולבקש את הדברים הללו.

פגישות יעוץ רפואיות

היבט נוסף של המלצות על רופאים להגדלת חזה הוא לעבור כמה פגישות ייעוץ רפואיות לפני קבלת ההחלטה הסופית. רוב המועמדות לניתוח הגדלת חזה יעברו כמה פגישות ייעוץ – גם אצל כמה רופאים וקליניקות וגם פגישות המשך וקביעת דברים עם רופאים פוטנציאליים מאוד לביצוע הניתוח. מנתח טוב יקבל ויקשיב למה שיש לך לומר לגבי הניתוח אך גם יציע את חוות דעתו המקצועית על פי הנתונים לגבי גודל השתלים הרצוי, סוג החיתוך וכדומה. מאוד מומלץ לא לבטל רופא רק משום שהוא מחזיק בדעה שונה משלך, הם אנשי מקצוע ולרוב דעתם רלבנטית ומסתמכת על הדרך שתספק תוצאות אופטימאליות.

הרופא המנתח שנבחר צריך לערוך בדיקה רפואית כללית וכמו כן לבקש תוצאות של בדיקות רלבנטיות אחרות לביצוע הניתוח ובירור מצב הבריאות והכשירות הכללי. כמו בכל הליך רפואי אין לקפוץ ישר למים אלא לברר הכל מראש, לכן רופא או קליניקה שלהוטים מאוד להתחיל ולנתח מהר עשויים לעורר חשד. מועמדת טובה תהיה לרוב בריאה, לא מעשנת ובעלת ציפיות מציאותיות לגבי תוצאות הניתוח.

מודעות לסיכונים

עליך להיות מודעת לסיכונים וסיבוכים אפשריים מהניתוח, מבחינת המלצות על הגדלת חזה היבט זה מהווה מרכיב מהותי בהחלטה לגבי הניתוח ואופן הכניסה לכל התהליך. הרופא והצוות הרפואי אמור לספק לך את כל המידע לגבי סיבוכים וסיכונים אפשריים ועליך לשאול כל שאלה או משהו לא ברור. סיכונים מתבטאים בתחומים כגון זיהומים, הרדמה, תגובות לחומרים ולהליך, כאבים, קרעים בשתלים, שינויים אב-נורמאליים בפטמות או במבנה השד, רגישות יתר וכן הלאה.

הכנה לניתוח

לפני הניתוח עליך כמובן להשלים את כל בדיקות המעבדה המבוקשות והרופא צריך לבחון אותן. אם את מעשנת רצוי מאוד לחדול מכך לפחות בשבועיים לפני הניתוח מכיוון שהעישון מאריך את משך ההחלמה – וזו הזדמנות טובה להפסיק באופן כללי. תרופות נוגדת דלקת וכאבים כגון אספירין ותוספי תזונה מסוימים עשויים לדלל את הדם ולכן רצוי לחדל מנטילתם כדי להפחית סיכון לדימום יתר. חשוב מאוד לדאוג למישהו שיסיע אותך הביתה לאחר הניתוח ושמישהו ישהה איתך בבית לפחות בלילה הראשון על כל צרה שלא תבוא.

התאוששות והחלמה

המלצות על הגדלת חזה אינן רק לגבי הניתוח עצמו אלא גם מתייחסות לתהליך ההחלמה והתאוששות. זמני ההחלמה משתנים ממטופלת למטופלת והמנתח יכול לתת לך הערכה פרטנית יותר בהתאם למצב ולמהות הניתוח. כמובן שתשלחי לביתך אם תרופות נגד כאבים והוראות מדויקות לשחרור – מבחינת המלצות על הגדלת חזה לרמת פעילות, מגבלות וכדומה.

רוב הנשים יכולות לחזור לשגרה רגועה ולעבודה רגועה ואיטית לאחר כשבוע, הכאב שבתחילה עשוי להיות בהחלט מורגש לצד אי נוחות כללית פוחת עם הזמן ולהיעלם כמעט לגמרי לאחר השבוע הראשון. השדיים יהיו רגישים למגע במשך כחודשיים עד כמה חודשים לאחר הניתוח וקבלת מראה טבעי ובריא גם אורכת כמה חודשים בודדים ברוב המקרים.יש להיוועץ ברופא מיד עם הופעת כאב חזק ומתמשך, דימום, נפיחות יתר וכדומה.