הגדלת חזה באמצעות שומן

הגדלת חזה באמצעות שומן

לא לכולנו התמזל המזל להיות מלאות במקומות הנכונים ופחות מלאות במקומות הלא נכונים (לפחות לטעמנו). כך יוצא שנשים רבות מרגישות שהטבע או השנים די בזו להן ובעוד שהירכיים (אותן הן היו רוצות חטובות) רחבות מהרצוי והבטן (אותה הן היו רוצות שטוחה) עגלגלה מהמבוקש, דווקא החזה שלהן (אותו הן היו רוצות שופע) שטוח להפליא. שיטה חדשה להגדלת חזה, יכולה לפתור לאותן הנשים שתי בעיות במכה. באמצעות השיטה הזאת, נעשה שימוש ברקמות שונות מהגוף לצורך הגדלת חזה (כן, הבנתן נכון, שואבים עודפי שומן ממקומות בגוף ומשתמשים בהם להגדלת השדיים).

איך זה עובד?

ההליך מתבצע באמצעות ניתוח בהרדמה מלאה. בשלב הראשון של הניתוח, שואב המנתח באמצעות צינור מיוחד את השומן מאותו אזור בגוף עליו הוחלט (ירכיים, בטן תחתונה ועוד). לאחר השאיבה, השומן עובר הליך כלשהו כל ידי המנתח בכדי להיות מותאם להחדרה אל רקמת השד. השלב שיבוא לאחר מכן, הוא השתלת השומן לאזור השד ההשתלה מתבצעת באמצעות מספר זריקות קטנות שבסופו של דבר מותירות רק צלקת קטנטונת.

יתרונות הניתוח

היתרון הבולט של ניתוח זה, הוא תפיסת שתי הציפורים במכה, הגדלת החזה על ידי שאיבת שומן ממקום אחר בגוף עם עודף שומן. הניתוח אידיאלי במיוחד עבור נשים הנמצאות אחרי לידות רבות (ושינויי הגוף שלהן בהתאם) ונשים אשר הפחיתו במשקל בצורה לא סימטרית.

חסרונות הניתוח

החיסרון הגדול ביותר של ניתוח זה טמון בעובדה, שלעיתים קרובות צריך לחזור עליו יותר מפעם אחת בכדי להגיע לתוצאות הרצויות. חיסרון נוסף, נובע מכך שהגדלת החזה תהיה מוגבלת לעד כמידה וחצי מהמקור. עוד חיסרון של ניתוח זה הוא העלויות, מדובר בניתוח יקר בהרבה מניתוח הגדלת חזה רגיל. לאחר הניתוח יכולות להתרחש תופעות לוואי רבות כמו: זיהומים, סיבוכים בכלי דם ועוד..