סוגי שתלים: שתל אנטומי או עגול

סוגי שתלים: שתל אנטומי או עגול

לפני שאת עוברת ניתוח להגדלת חזה, חשוב שתדעי כמה שיותר פרטים אודות השתלים שיושתלו בחזה שלך ויהיו לאחר הניתוח חלק בלתי נפרד מהגוף שלך. הדבר הראשון שחשוב לדעת הוא שישנם שתי קבוצות של שתלים אשר אחראים על הצורה שהחזה יקבל בסופו של דבר: שתלים עגולים ושתלים אנטומיים. ההבדלים בין שתי הקבוצות של השתלים באים לידי ביטוי גם בצורה וגם בגודל ובנפח.

שתלים עגולים

שתלים עגולים הם בעלי מראה של חצי כדור. מגוון השתלים בקבוצה זו הוא מצומצם יחסית והוא כולל את השתלים העגולים הגבוהים, אשר יעניקו לחזה מראה קצת פחות טבעי, אבל מאוד מעוצב ואת השתלים העגולים הנמוכים, שתלים בעלי מראה רך יותר, היוצרים לחזה מראה טבעי ורך יותר.

שתלים אנטומיים

שתלים אנטומיים הם שתלים דמויי אגס, שתלים אלו דומים בצורה כמעט מדויקת למראהו של החזה האמיתי. מגוון השתלים בקבוצה הזאת הוא רחב ומגוון ומציע אפשרות להתאמה אישית לכל אישה ואישה. מבחינה אנטומית, שתלים אלו פחוסים מעט בחלק העליון ובחלק התחתון הם מלאים ועגולים.

אז איך בוחרים את השתלים המתאימים?

סוג השתלים שיושתלו בניתוח להגדלת חזה תלויים במספר גורמים, הם תלויים קודם כול ברצונות ובהעדפות של האישה. אם אותה אישה מעוניינת בחזה עגול, במקרה כזה המנתח יבחר להשתמש בשתלים עגולים, או אולי אותה אישה מעוניינת במראה יותר טבעי, במקרה כזה יתאימו יותר שתלים אנטומיים. כמובן שהרצונות של האישה בלבד לא מספיקים, בכדי להחליט על סוג השתלים ולכן המנתח מבצע בדיקה גופנית, שתוצאותיה ישפיעו גם הן על ההחלטה הסופית. לאישה עם מבנה גוף רזה יתאימו יותר שתלים אנטומיים או שתלים עגולים נמוכים.